Instagram YouTube

انواع لوگوموشن

لوگو مـوشن می تواند در اندازه ها و فرمت های مختلف تهیه شود. انتخاب نوع لوگوموشن علاوه بر سلیقه ای بودن، به نوع کسب و کار و نحوه استفاده از آن در تبلیغات نیز بستگی دارد.

لوگو موشن فلت

این نوع لوگوموشن در محیطی دو بعدی و اغلب مینیمال تولید شده و با افکت های گرافیکی و کارتونی جذاب، هویت نام و برند تجاری را به مخاطب نمایش می دهد.

لوگو موشن سه بعدی

تبدیل لوگو به یک المان سه بعدی و ترکیب آن با محیطی سه بعدی و همچنین افزودن حرکات دوربین در قالب لوگو موشن سه بعدی، انجام می شود که درنتیجه حال و هوایی حرفه ای و رسمی به تبلیغات برند می دهد.

لوگوموشن چه مزایایی دارد؟

اهمیت و قدرت تیزرهای لوگوموشن در برندسازی و تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست. به طور خلاصه می توان موارد زیر را مهم ترین دلایلی دانست که یک شخص و یا شرکت به دنبال یک لوگوموشن اختصاصی برای برند خود می‌رود.

  • دادن پرستیژ به کسب و کار و جلب کردن اعتماد مشتریان

  • به وجد آوردن مخاطب به دلیل شکیل و جذاب بودن

  • هزینه کمتر و بازدهی بیشتر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی

  • امکان افزودن تیزر به تمامی تبلیغات ویدیویی

  • قابلیت استفاده بالا در پلتفرم های گوناگون

کاربردهای لوگو موشن

لوگوموشن ها از طریق عناصر گرافیکی تاثیر فوری و جلب توجه کننده ای روی مخاطب می گذارند و وجود آن ها در برندسازی و تبلیغات حیاتی و لازم می باشد. از لوگوموشن و لوگوهای متحرک می توان در انواع ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد.

می توان با ترکیب لوگوموشن و آدرس، شماره تلفن و یا شعار شرکت آن را به یک ویدیو اینترو یا اوترو تبدیل کرد و در ابتدا و انتهای ویدیو ها و یا شبکه های اجتماعی از آن استفاده نمود.

اما کاربرد های لوگوی متحرک را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:

  • معرفی و یادآوری برند و ذهنیتی مطلوب برای مخاطب

  • استفاده به عنوان تبلیغات کوچک و تاثیر پذ یری آنی

  • استفاده در وب سایت و شبکه های اجتماعی

  • استفاده در ویدیوهای آموزشی

  • استفاده در تبلیغات ویدئویی

  • جلب اعتماد مخاطب و مشتری برای توسعه کسب و کار