تولید محتوا در لینکدین
تولید محتوا در لینکدین
آشنایی با تولید محتوا در لینکدین
تولید محتوا در لینکدین در آژانس تبلیغات نکسوس :
اگر به دنبال تولید محتوا در لینکدین هستید، اولین قدم مهم این است که دلیل خود را شناسایی کنید. هدف شما از ایجاد محتوا در لینکدین نمایه شما و نوع محتوایی که پست می کنید، است. نگران نباشید، هدف شما ممکن است در طول زمان تغییر کند و اگر بیش از یک چیز باشد اشکالی ندارد. بسیار مهم است که به وضوح بیان کنید که چرا در این پلتفرم فعال هستید. آیا این برای تبلیغ خدمات شماست؟ آیا بر تولید محتوا متمرکز است؟ آیا برای جلب توجه به نمایه خود برند شما است تا بتوانید فرصت هایی را بدست آورید؟ در ادامه از شرکت دیجیتال مارکتینگ نکسوس که به عرضه خدمات تولید محتوا و همچنین طراحی کمپین تبلیغاتی به بررسی لینکدین و تولید محتوا در آن خواهیم پرداخت.
چگونگی تولید محتوا در لینکدین
لینکدین یکی از این پلتفرم ها بود که جهشی را در فعالیت های خود تجربه کرد. در 12 ماه گذشته سال 1401، بیش از یک میلیارد نفر با محتوای یکدیگر در لینکدین تعامل داشته اند. ایجاد محتوا در لینکدین به مردم اجازه می دهد تا کار خود را نشان دهند ، توانایی اضافه کردن ارزش و دانش در مورد دامنه کاری خود را نیز به اشتراک بگذارند. این به افراد جویای کار کمک می کند زیرا اکثر استخدام کنندگان از لینکدین برای شناسایی و بررسی نامزد های بالقوه استفاده می کنند. تولید محتوا ممکن است در ابتدا چالش برانگیز به نظر برسد، اما این یک راه عالی برای ایجاد نام تجاری شخصی شما است. در این مقاله به چند روش برای ایجاد تولید محتوای لینکدین برای مخاطبان هدف شما می پردازیم.
1.جایگاه خود را پیدا کنید
یک جایگاه مناسب به شما این امکان را می دهد که از رقبای خود متمایز شوید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا یک رهبر فکری در زمینه خود تبدیل شوید. این به شما کمک می کند محتوای مرتبط، عملی و هدفمند ایجاد کنید. پرداختن به شکاف های صنعت خود با استفاده از داده ها و ایده های جدید نیز به شما کمک می کند تولید محتوا را به صورت منحصر به فردی برای مخاطبان خود ایجاد کنید.
2. آنچه را که مخاطبان شما می خواهند بخوانند کاوش کنید
با پیشرفت تکنولوژی، تصمیم گیری با پشتیبانی از داده ها و علم آسان تر شده است. شما می توانید قبل از شروع به تولید محتوای لینکدین خود، برخی از منابع را به صورت آنلاین بررسی کنید. این کار به شما این اجازه را می دهد تا در درک تقاضا برای محتوای هدف خود، بهتر عمل کنید. ما توصیه می کنیم موضوعاتی با تقاضای بالا که محتوای با کیفیت پایینی دارند را هدف قرار دهید. می توانید از ابزارهایی مانند Ubersuggest، Google Trends و Keyword Planner برای شناسایی کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید.
همچنین می توانید یک تحقیق سریع درباره رقبا در لینکدین انجام دهید و بررسی کنید که رقبای شما در مورد چه چیزی می نویسند. سطح تعامل در پست های آنها می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا می خواهید از ایده های مشابه برای محتوای خود استفاده کنید یا خیر.
3. یک استراتژی محتوا ایجاد کنید
طراحی یک استراتژی محتوا به شما کمک می کند در مسیر اهداف خود بمانید. پیشنهاد میکنیم یک برنامه محتوا ایجاد کنید که موضوعات، تاریخ ها و انواع رسانه های احتمالی را فهرست کند. کاندیدا ها اغلب در مورد اینکه چقدر باید در لینکدین پست کنند سردرگم می شوند. کارشناسان توصیه می کنند روزانه یک تولید محتوا در لینکدین را انجام دهید. توصیه می کنیم حداقل چهار بار در هفته پست بگذارید.
بسته به نوع محتوا، توصیه می کنیم پست های اولیه خود را تست کنید و از رسانه های مختلف مانند پست های کوتاه، مقاله، ویدئو یا اینفوگرافیک استفاده کنید. در عرض یک ماه پس از شروع تولید محتوا، ایده بهتری از ترجیحات و علایق نوع رسانه مخاطبان خود خواهید داشت. صرف نظر از نوع رسانه ای که برای بیشتر محتوای خود انتخاب می کنید، ترکیبی را حفظ کنید تا از تکرار و خستگی برای مخاطبان خود جلوگیری کنید.
4. با پست های دیگر درگیر شوید
در حالی که ایجاد تولید محتوا در لینکدین مفید است، پیشنهاد می کنیم به سایر پست های لینکدین پیوند دهید. این پست ها میتوانند استخدامکنندگان، حرفهای هایی که در صنایع هدف شما کار میکنند، یا استراتژیست های شغلی، در میان دیگر بازیگران کلیدی در حوزه کاری شما باشند. هنگامی که محتوای آنها را دوست داشتید، به اشتراک گذاشتید یا در مورد آنها نظر دادید، می توانید برای آنها درخواست اتصال ارسال کنید.
بسته به نوع محتوا، توصیه می کنیم پست های اولیه خود را تست کنید و از رسانه های مختلف مانند پست های کوتاه، مقاله، ویدئو یا اینفوگرافیک استفاده کنید. در عرض یک ماه پس از شروع تولید محتوا، ایده بهتری از ترجیحات و علایق نوع رسانه مخاطبان خود خواهید داشت. صرف نظر از نوع رسانه ای که برای بیشتر محتوای خود انتخاب می کنید، ترکیبی را حفظ کنید تا از تکرار و خستگی برای مخاطبان خود جلوگیری کنید.
5. داده های تجزیه و تحلیل شده را مورد بررسی قرار دهید
هنگامی که یک جریان منظم از تولید محتوا در لینکدین و ارسال محتوا ایجاد کردید، می توانید ارزیابی کنید که چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی نه. لینکدین کاربران خود را قادر می سازد تا دیدگاه های محتوای خود را مشاهده و تجزیه و تحلیل کنند تا کیفیت و دسترسی آن را افزایش دهند. همچنین شما می توانید مکان، عناوین و سازمان بینندگان را به همراه تعداد دقیق بازدیدها مشاهده کنید.
نکات کلیدی برای تولید محتوا در لینکدین
نکاتی برای ایجاد و انتشار منابع در لینکدین عبارتند از:
• بهترین زمان برای ارسال پست و مشارکت در لینکدین ساعت 10 تا 2 بعدازظهر و 5 تا 6 بعد از ظهر در روزهای هفته است.
• از سه هشتگ مرتبط استفاده کنید. پست های خود را با برچسب هایی مانند نظر، اشتراک گذاری و لایک پر نکنید.
• مشخص شده است که پست های کوتاه تر دارای تعامل بالاتری هستند. از نوشتن پست های طولانی خودداری کنید.
• افرادی را که فکر نمی کنید به پست پاسخ دهند یا درگیر آن هستند را تگ نکنید.
• اگر در حال تولید محتوا در لینکدین هستید، از ساختار مناسب یعنی مقدمه، بدنه، نتیجه گیری استفاده کنید.
• آنچه را که از پروفایل لینکدین خود به اشتراک می گذارید بررسی کنید. مطمئن شوید که منبع قابل اعتماد و معتبری است.
• از لینک های خروجی در پست خود استفاده نکنید. در عوض، آنها را در بخش نظرات اضافه کنید.
تولید محتوا در لینکدین با آژانس تبلیغاتی نکسوس
در این مقاله از شرکت دیجیتال مارکتینگ نکسوس به بررسی تولید محتوا در لینکدین پرداختیم. شایان ذکر است در این مقاله به انواع ایجاد محتوا در لینکدین و نکات کلیدی آن اشاره کردیم. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی با شرکت دیجیتال مارکتینگ نکسوس تماس حاصل فرمایید.
خلاقیت و زیبایی را با اهداف کسب و کار هم مسیر کن, و نامش را تولید محتوای حرفه ای بگذار …