مشاوره برندینگ
مشاوره تبلیغات و برندینگ
مشاوره برندینگ چیست و چه اهمیتی برای کسب و کار شما دارد؟ در جهان پر رقابت امروز, کسب و کارهای خرد و کلان برای آنکه بتوانند توجه مخاطبین را به خدمات و محصولات خود جلب کنند نیاز دارند تا روشهای بازاریابی قدیمی را کنار گذاشته و به دنبال شیوهها و متدهای جدید و امروزی باشند. در این مقاله از نکسوس قصد داریم در مورد اهمیت تبلیغات, برندسازی, مشاوره برندینگ و بازاریابی و… صحبت کنیم.
برای آنکه بتوانید در مورد برند تجاری, کالاها و خدماتی که ارائه میکنید یک ذهنیت مثبت در ذهن مخاطبین خود ایجاد کنید نیاز به برندسازی دارید. ما در نکسوس در کنار شما هستیم تا با ارائه خدمات برندسازی و تبلیغات دیجیتال به کسب و کار شما کمک کنیم. به منظور اطلاع از تعرفه مشاوره برندینگ در این مقاله همراه ما باشید.
“ای بابا, اینم که همیشه فقط حرف میزنه. من متوجه نمیشم چرا همیشه نشسته بالای گود و میگه لنگش کن.”
جمله و دیالوگی آشنا برای کسایی که شخصی رو در اطرافشون دارند که فقط حرفای خوب خوب میزنه و توی میدون عمل… هیچی.حالا این فرد یا همکارشون هست یا دوستشون هست و یا حتی مشاورشون .هر کسی که باشه یک جایی ما از فقط حرف زدن بدون عمل خسته میشیم و میگیم خب پس برنامه اجرایی چی, چطوری اصلا این کار رو عملی کنیم؟ چیزی که اصولا میشنویم اینه: “اونش دیگه با خودته, تو پرسیدی چیکار کنم منم بهت گفتم دیگه اجراش با خودت.”
در ادامه میخوایم بخصوص راجب به مشاور های صحبت کنیم اون هم مشاور های برندینگ یا بازاریابی که اگه سر و کارتون بهشون افتاده باشه خیلی دقیق منظور من رو از بالای گود نشستن متوجه میشید. این افراد به اصطلاح تحصیل کرده, و خیلی عاقل و فهیم وقتی وارد سازمان ها میشن معمولا این سه مرحله رو طی میکنند.
01
1-ایراد گرفتن از خط عمودی پایین لوگو و اینکه این مورد اصلا با هویت سازمانی شما مطابق نیست.
02
2-ایراد گرفتن از منابع انسانی و اینکه کی پیش حق المشاوره های بنده رو پرداخت میکنید.
03
3-خروج از سازمان بدون حتی یک کار عملی و فایده دار
معمولا مرحله سوم بستگی داره کی اون سازمان متوجه نا کار آمدی اون مشاور بشه. اما آیا همه مشاور های همینطور عمل میکنند؟ همشون فقط حرف میزنند؟
خب حالا میخوام تصور کنید:
تصور کنید شما مشاور ( یا شرکتی) رو کنارتون دارید, که اون علاوه بر اینکه بهتون میگه چیکار کنید, منابعش رو در اختیارتون قرار میده و تا عملی شدن و نتیجه گرفتن اون کار همراهتون هست.تصور کنید فردی رو در کنارتون دارید که به غیر از حرف زدن عمل هم بلده. میتونه برنامه پیشنهادی بده و اون برنامه پیشنهادی رو تا حصول نتیجه پیگیر باشه. مثال: شرکتی دچار مشکل مشکل در قسمت فروش و بازاریابی هست.
مشاور های خوب معمولا این 5مرحله رو طی میکنند:
1-برسی سیستم های سازمان در چند جهت
2-برنامه ریزی برای قسمت های محتلف سازمان تعریف هدف, ماموریت و مشخص کردن شاخص های عملکرد کلیدی قابل استناد.
3-برنامه اجرایی برای برنامه ریزی فوق
4-برسی اقدامات انجام شده و خروجی کار
5-تمیدید قرارداد مشاوره برای سال های آینده که به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی میکنند
یعنی این مشاور ها واقعا خودشون وارد میدان عمل میشند و از جنبه های مختلف باعث پیشرفت سازمان میشند. اگر شما هم فکر میکنید که نیاز به یک مشاوره برندینگ و بازاریابی عملی در شرکت و سازمانتون دارید, همین الان تماس بگیرید تا اولین جلسه رو باهم داشته باشیم.
مشاور برندینگ کیست و چه وظایفی دارد؟
برای آنکه بتوانید یک کسب و کار موفق داشته باشید به چیزی بیش از یک لوگو و نام تجاری نیاز دارید. پس از راه اندازی کسب و کار, شما باید بتوانید در دنیای پر رقابت امروز, پا به پای رقبای خود در بازار فعالیت کنید و محصولات, خدمات و به طور کلی برند تجاری خود را به بهترین شکل به مشتریان و مخاطبین هدف خود معرفی کنید.
این کار شاید در ابتدا ساده به نظر برسد اما باید بدانید برندسازی یا برندینگ, نیاز به تخصص و دانش زیادی دارد. برندینگ به شما کمک میکند تا در میان رقبا, به خوبی بتوانید در یک فضای دیجیتال کسب و کار خود را به مشتریان خود معرفی کنید و با افزایش سودآوری, برند و فعالیتهای تجاری آن را توسعه دهید. در چنین حالتی, فردی با عنوان مشاور برندینگ, تجربیات خود را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهد داد.
این شخص, قادر است تا با دانش خود در زمینه بازاریابی, به شما کمک کند تا در زمینههای درست, سرمایهگذاریهای هدفمندی را انجام دهد و به این شکل, هزینههای تلف شده شرکت را به شکل محسوسی کاهش دهید. مشاور برندینگ همواره در تلاش است تا نقش مثبتی در زمینه بهبود عملکرد برند ایفا کند به طوری که افراد قادر باشند عملکرد یک برند تجاری را به سادگی درک کنند.
به طور کلی میتوان گفت مشاور برندینگ وظیفه دارد تا به کمک تجربه و دانش خود, یک برند تجاری را به سمت موفقیت سوق دهد و با مدیریت هرچه بهتر شرایط, همواره آن را بهبود ببخشد. به بیان سادهتر, یک مشاور برندینگ موظف است تا میان بخشهای مهم شرکت یعنی بازاریابی و مدیریت, یک تعامل بی نقص ایجاد کند تا به این ترتیب, بتواند سبب عملکرد بهتر برند تجاری در بازار شود.
یک برند تجاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به نوعی دارایی و سرمایه یک شخص محسوب میشود بنابراین اهمیت دارد تا با دریافت مشاوره برندینگ, این سرمایه مهم را حفظ کرد و در جهت ارتقای آن گام برداشت. در ادامه نگاهی به تاثیر برندینگ روی کسب و کارها خواهیم داشت.
.
چرا کسب و کارها به مشاوره برندینگ نیاز دارند؟
اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید به سرعت متوجه میشود که کسب و کارهای بسیار زیادی در مقایسه با گذشته وارد بازار شدهاند و محصولات و خدمات متنوعتری را به مخاطبین معرفی کنند. در این حالت, اگر شما صاحب یک کسب و کار, چه کوچک و یا چه بزرگ باشید, قطعا تمایل ندارید از گردونه این رقابت کنار بروید و یا به دست فراموشی سپرده شوید.
شما نیاز دارید تا با استفاده از شیوهها و متدهای امروزی بازاریابی و تبلیغات, محصولات و خدمات خود را به روشی موثر و عالی به مخاطبین هدف معرفی کنید و به این شکل, با کسب سود چشمگیر از فروش محصولات خود, قادر به توسعه و گسترش کسب و کارتان باشید. اما به راستی بهترین روش برای جلب توجه مخاطبین و تحقیق بازار چیست؟
مشاوره تبلیغات و برندینگ یکی از فعالیتهایی است که امروزه بسیاری از کسب و کارها تمایل به دریافت آن دارند. افرادی که در این حوزه به عنوان مشاور فعالیت دارند موظف هستند تا با آنالیز کسب و کار شما و همچنین تحلیل و بررسی فعالیت رقبای شما در بازار, بهترین و موثرترین شیوه برای تبلیغات را در اختیار شما قرار دهند.
به این ترتیب میتوان گفت شما همواره یک گام از رقبای خود جلوتر خواهید بود. در دنیای پر رقابت امروز به هیچ عنوان نمیتوان اهمیت مشاوره برندینگ و بازاریابی را دست کم گرفت.
هنگامی که یک فعالیت تجاری تصمیم میگیرد تا برند تجاری خود را به طور رسمی به مشتریان معرفی کند, طبیعتا منجر به ایجاد تاثیر مثبت بر روی تمرکز روی برند خواهد شد. در نتیجه شاهد آن خواهیم بود که میزان بازدهی و همچنین سودآوری کسب و کار با رشد قابل توجهی همراه خواهد بود.
هماهنگی بین برندینگ و تبلیغات
برای رسیدن به موفقیت در دنیای رقابتی امروز، هماهنگی میان برندینگ و تبلیغات اهمیت ویژهای دارد. این هماهنگی به معنای ایجاد یک پیام یکپارچه و متقاعدکننده برای مخاطب است که نه تنها جذب مشتریان جدید را به دنبال دارد، بلکه وفاداری مشتریان فعلی را نیز تقویت میکند. برای دستیابی به این هماهنگی، لازم است استراتژیهای برندینگ و تبلیغاتی بر اساس تحلیل دقیق بازار و نیازهای مشتریان طراحی شوند.
استراتژیهای همافزایی برای افزایش تاثیرگذاری برند
یکی از روشهای موثر برای افزایش تاثیرگذاری برند، تعیین اهداف مشترک بین تیمهای برندینگ و تبلیغات است. این امر مستلزم آن است که هر دو تیم از ابتدا در طراحی کمپینها دخیل باشند تا اطمینان حاصل شود که پیامهای تبلیغاتی با ارزشهای برند همراستا هستند. به علاوه، استفاده از دادههای محور برای تصمیمگیریها، میتواند به شناسایی فرصتهای جدید بازار و بهینهسازی استراتژیهای تبلیغاتی کمک کند.
نکات کلیدی:
- تعریف اهداف مشترک بین تیمهای برندینگ و تبلیغات.
- تحلیل دادهها برای شناسایی فرصتها و بهینهسازی کمپینها.
- ایجاد محتوای جذاب و مرتبط که با ارزشهای برند همخوانی دارد.
برندینگ چه تاثیری روی کسب و کارها دارد؟
اینکه بتوان یک برند و کسب و کار را به بهترین شکل مدیریت کرد از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر صاحب یک برند هستید قطعا با دریافت مشاوره در زمینه برندسازی میتوانید راههای برقراری ارتباط با بازار را به خوبی فرا بگیرید و با معرفی موثر کالا و خدمات خود به مشتریان و مخاطبین هدف, به خوبی قادر به مدیریت برند تجاری خود باشید.
هر کسب و کاری برای آنکه بتواند بر اساس اهداف برنامهریزی پیش برود و آنها را در جهت رسیدن به موفقیت و اهداف شرکت اجرا کند به مشاوره برندینگ نیاز خواهد داشت. مشاورین برندینگ به شما کمک خواهند کرد مخاطبین هدف را به مشتریان واقعی و در نهایت به مشتریهای وفادار تبدیل کنید. این امر رابطه مستقیمی با افزایش سودآوری و درآمد شرکت دارد بنابراین برای آنکه بتوانید برند تجاری خود را همواره پابرجا نگه دارید و آن را به یک برند تجاری قدرتمند تبدیل کنید نباید از دریافت مشاوره برندینگ غافل شوید.
موارد معرفی شده,اثرات برندینگ بر روی کسب و کارها هستند:
با برندینگ، شاهد مراجعه افراد بیشتری به سمت کسب و کار خود خواهید بود.
پس از برندسازی, متوجه میشود که تبلیغات به شیوهای موثرتر عمل میکنند.
با برندینگ و افزایش اعتبار برند, مخاطبین هدف به مشتری تبدیل خواهند شد.
افزایش اعتبار و ارزش برند سبب میشود تا سهم بیشتری از بازار به برند شما اختصاص پیدا کند.
برندینگ میتواند به شما در جذب افراد متخصص در زمینه کاری شرکت شما کمک کند.
با برند سازی میتوانید سرمایه خود را بهینهسازی کرده و هزینهها را مدیریت کنید.
به کمک برندینگ, این اطمینان وجود دارد که سرمایه شما به سرعت باز خواهد گشت.
افراد معمولا تمایل دارند خرید خود را از مراکزی انجام دهند که از نظر آنها مطمئن است و خدمات و محصولات با کیفیتی را در اختیار آنها قرار میدهد. بنابراین برای آنکه یک برند بتواند به قدرت برسد و در بازار رقبا بتواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند نیاز به برندسازی خواهد داشت. نکته قابل توجه آن است که پس از آنکه مطمئن شدید برندسازی برای شما موثر واقع شده و مشتریان جدیدی را جذب کردید میتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید و اقدام به افزایش طیف کالاها و خدمات کنید.
به این ترتیب شما میتوانید سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید و علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی, هر روز مشتریان جدیدی را به سمت برند خود متوجه کنید.
نکته قابل توجه آن است که با دریافت خدمات برندینگ که کاملا هدفمند باشد, شما به راحتی میتوانید سرمایهگذاران حقیقی و یا حقوقی را تشویق کنید که بر روی شرکت و کسب و کار شما سرمایهگذاری کرده و به این ترتیب, به سادگی بتوانید فعالیت تجاری خود را توسعه دهید.
حال که با اهمیت مشاور برندینگ و بازاریابی آشنا شدید زمان آن رسیده تا برای کسب و کار خود از شرکت های مشاوره برندینگ مطرح و نام آشنا, درخواست خدمات مشاوره کنید.
بازاریابی فرصت های زیادی برای فروش محصولات و ارائه خدمات بیشتر هر کسب و کاری را فراهم می کند که باعث سودآوری زیاد تر هم می شود که این سودآوری باعث گسترش پرسنل آن تجارت شده و نوعی اشتغال زایی هم محسوب خواهد شد, همچنین می تواند عاملی برای همکاری با کسب و کار های گوناگون و گسترش تجارت و نیز باشد. اما مفهومی ساده نیز در رابطه با بازاریابی وجود دارد که می گوید؛ بازاریابی به مجموعه فعالیت هایی در هر کسب و کاری گفته می شود که در راستای جلب رضایت مشتری نقش دارند.
برای چشیدن طعم قدرت داشتن برند
برای یک سرمایه گذاری مطمئن و پر بازده روی خودتون و کسب و کارتون, برندینگ مناسب ترین گزینه است برای گرفتن اولین مشاوره برندینگ خود همین الان تماس بگیرید
شرکت مشاوره برندینگ چه نقشی در برندسازی دارد؟
شرکت نکسوس به عنوان یکی از شرکت مشاوره برندینگ نام آشنا در کشور که خدمات مشاوره برندینگ, بازاریابی و تبلیغات را به شما همراهان گرامی ارائه مینماید با بهرهگیری از کادر مجرب مشاورین برندینگ خود, نقش موثری در زمینه توسعه و بهبود کسب و کارهای کوچک و بزرگ داشته است.
مشاورین برندینگ ما در این مجموعه, با تسلط بر اصول برندینگ و بازاریابی میتوانند از اتلاف هزینهها و زمان شرکتها و کسب و کارها جلوگیری کرده و به این ترتیب, به بهبود جایگاه آنها در بازار و افزایش سهم آنها کمک شایانی نمایند.
همچنین این مشاوران, با دسترسی به اطلاعات و آنالیز وضعیت کسب و کارها قادر هستند تا آسانترین و سریعترین روش را به منظور معرفی بهتر محصولات و خدمات, ایجاد تقاضا در بازار و جذب مشتریان بیشتر به شما معرفی نمایند. به این ترتیب, شما به عنوان صاحب یک کسب و کار با فراغ خیال میتوانید روند قانونی برندینگ را در کوتاهترین زمان ممکن طی نموده و به درامد و سود چشمگیری دست یابید.
مشاورین ما در نکسوس, افرادی مبتکر, خلاق و توانمند در عرصه بازاریابی و تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ هستند و قادر هستند تا با بهرهگیری از هوش و تسلط بالای خود بر دانش روز برندینگ و بازاریابی, راهکارهای ساده اما موثر را به صاحبین کسب و کار ارائه نمایند. وجه تمایز مشاورین ما در نکسوس از سایر شرکتهای ارائه کننده خدمات برندینگ, تعهد, وظیفهشناسی و امانتداری آنهاست.
بهترین مشاوره برندینگ با نکسوس و تعرفهها
تفاوتی ندارد که قصد دریافت خدمات مشاوره برندینگ شخصی را دارید و یا تمایل دارید برای رشد و توسعه کسب و کار خود مشاوره برندسازی و بازاریابی دریافت کنید, در هر صورت برای آنکه بتوانید به موفقیت برسید نیاز دارید تا دانش روز بازاریابی را از شرکتهای معتبر و مطرح در این زمینه دریافت کنید. افرادی که به عنوان مشاور برندینگ در این شرکتها فعالیت میکنند وظیفه دارند تا فعالیت و فضای رقابتی موجود در بازار را به خوبی رصد کرده و متناسب با آن, بهترین راهکارهای تبلیغاتی را به شما معرفی نمایند.
کارشناسان ما در شرکت مشاوره برندینگ نکسوس, مجموعهای از افراد مجرب و مسلط به تکنیکهای روز بازاریابی هستند که میتوانند با ارائه مشاوره به واحدهای فروش در سازمانها نقش موثری در افزایش فروش و سودآوری مجموعه داشته باشند.
علاوه بر این, مشاورین ما قادر هستند تا مطابق با بودجه شرکت, کمپینهای تبلیغاتی موثری را در جهت معرفی سازمان, خدمات و یا محصولات اجرا نمایند و با مدیریت زمان و بودجه سازمان, سبب جذب مخاطبین بیشتر و تبدیل آنها به مشتری شوند. اگر از ابتدای فعالیت خود یک مشاوره صحیح و اصولی را انجام دهید قطعا میتوانید اثرات آن را در کوتاه مدت مشاهده کنید.
اما اگر تا به حال مشاوره دریافت نکردهاید جای نگرانی نیست. ما در نکسوس در کنار شما هستیم و شما را در مسیر رسیدن به موفقیت همراهی خواهیم کرد. وظیفه ما در نکسوس, تبدیل مخاطبین شما به مشتریان وفادار و دائمی,جلب اعتماد آنها با برندسازی,افزایش فروش و سودآوری شرکت با معرفی موثر خدمات و محصولات شما و کمک به افزایش سهم شما از بازار است.
از آنجایی که کلیه خدمات مشاوره ما بر اساس آنالیز کسب و کارها انجام میگیرد از این رو به طور دقیق نمیتوان یک راهکار ثابت و یا یک هزینه دقیق برای آن اعلام نمود بنابراین پیشنهاد ما این است که به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه, ثبت درخواست مشاوره و اطلاع از تعرفهها با کارشناسان ما در نکسوس تماس حاصل نموده و راهنمایهایی لازم را دریافت نمایید.
مثالهای موفق از همکاری تبلیغات و برندینگ
برای درک بهتر اهمیت هماهنگی بین برندینگ و تبلیغات، میتوان به مثالهای موفق شرکتهایی نظیر اپل و نایکی اشاره کرد. این شرکتها با ایجاد پیامهای تبلیغاتی متقاعدکننده و خلاقانه که به خوبی با ارزشهای برند خود هماهنگ هستند، توانستهاند تاثیر گستردهای بر مخاطبان خود بگذارند. این مثالها نشان میدهند که همکاری نزدیک بین تیمهای برندینگ و تبلیغات میتواند به افزایش شناخت برند و جذب مشتری کمک کند.
نمونه مشاوره برندینگ اجرا شده توسط تیم نکسوس
خب اول از همه یک معرفی از شرکت پیروز میخوام بهتون بگم و بعد از اون ماجرای ورود نکسوس به پیروز پک رو خواهیم داشت
صنایع ماشین سازی پیروز پک
صنایع بسته بندی پیروز پک (تراشکاری پیروز و ماشین سازی برادران پیروز سابق) در سال 1356 به دستان توانمند جناب آقای “عباس ترابی” تاسیس شد.این شرکت کار خود را با طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی پیلوپک (بالشی) که تنها برای بسته بندی گز کاربرد داشت, آغاز نمود. اما با گذر زمان و اهمیت توجه به بسته بندی محصولات و ارتقاء فرهنگ بسته بندی, این شرکت تمام تلاش و توانایی خود را به منظور تولید دستگاه های متنوع بسته بندی محصولات جامد با حجم ثابت به کار گرفت.
در این مسیر, همراهی فرزند ایشان مهندس علیرضا ترابی با کوله باری از دانش و تحصیلات عالی در کشور های خارجی به علاوه تحولات اقتصادی و پیدایش رقبای جدید فعالیت های پیروز پک را دگرگون ساخت.اکنون صنایع بسته بندی پیروز پک در کنار الویت حفظ کیفیت, در راستای تحولات مدیریتی از سیستم سنتی به سیستم یکپارچه صنعتی مدرن مبدل شده و با افتخار, مسیر اصلی و ماشین سازی برادران پیروز را در پیش گرفته تا پیروز واقعی لقب گیرد. در این حین شرکت به فکر توسعه در فاز های تجهیزات, منابع انسانی و برندینگ خود بود.
اول بریم یک نگاهی به هویت بصری پیروز پک قبل از ورود نکسوس ببنیم
خب نیاز پیروز پک چی بود؟ یک به روزرسانی و یک آپدیت کلی در هویت بصری سازمان و زیر ساخت برندینگ دیجیتال مجموعه در واقع نیاز های پیروز پک رو به سه دسته خلاصه میکنیم:
یک) بازطراحی هویت بصری:
محتوای های افتر
دو) تولید محتوای سمعی بصری:
یکی از بخش های مهم هر برند ارتباطات آن با مشتریان در شبکه های اجتماعی است در این قسمت تیم تولید محتوا با تیکه بر پرسونای مخاطب اقدام به تولید محتوای ویدیویی معرفی محصولات, رضایت سنجی مشتریان, گرافیک های سایت, کاتالوگ حرفه ایی و بین المللی و … نمونه هایی از تولید محتوای نکسوس برای پیروز پک در راستای اهداف برندینگ مجموعه هست.
سه) سئو سایت:
ماندگاری نام برند در ذهن هدف غایی هر کسب و کاری است در این مرحله با تحقیق دقیق کلمات کلیدی با توجه به نیاز بازار و میزان جستوجو آن در گوگل تیم دیجیتال مارکتینگ بر روی سئو سایت پیروز پک کار کرد و اکنون 80 کلمه کلیدی در صفحه اول دارد.
نمونه مشاوره برندینگ اجرا شده توسط تیم نکسوس
در مسیر مشاوره برندینگ، به برند های بزرگ و مطرحی برخوردیم که هرکدام در مسیر برندسازی خود ، بهترین عملکرد را داشتند . اینجا به معرفی شرکت برج پلیمر به عنوان یکی از شرکت های مطرح اصفهان و ایران می پردازیم.
شرکت مدل پلاستیک ( برج پلیمر )
شرکت برج پلیمر ، به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوله و اتصالات upvc نام سازمان خود را روز به روز بزرگتر از قبل به گوش مصرف کنندگان می رساند و این شرکت در ابتدا با یک دستگاه کار خود را آغاز نمود ولی اکنون با بیش 3 الی 4 دستگاه و تنوع محصولاتی بی شمار در زمینه تولید لوله و اتصالات upvc فعالیت می کند .
شرکت مدل پلاستیک ، با برنامه ریزی های فوق العاده در زمینه ورزش هم ورود کرده ! این شرکت با تیم دوچرخه سواری زنان متشکل از بازیکنان تیم ملی ، در این میان خوش درخشیده و برنامه های خود را بهتر از همیشه به نمایش گذاشته است . همچنین این شرکت با برنامه ریزی های منظم در زمینه های تکوین باشگاه مشتریان، اقدام به ایجاد یک اپلیکیشن در این زمینه کرده است. ما در نکسوس تلاش کردیم تا در گام های بلند برج پلیمر ، همراه و هممسیر آنها باشیم و به شکلی متحد به اهداف خود دستیابیم
هویت بصری :
برج پلیمر هویت بصری مناسب داشت ! اما هدف شرکت ، هدفی بزرگتر بود . پس نیاز بود تا برای تحقق این نیاز ، با تحقیق بازار فراوان ، اقدام به طراحی هویت بصری مجدد بر اساس شرایط شرکت گردد تا:
یک) برج پلیمر به عنوان یک تولید کننده بزرگ شناخته شود
دو) با تولید محتوای بصری و جذاب ، مخاطب هدف خود در زمینه لوله واتصالات را جذب نماید و به عنوان یک رهبر و مرجع ظاهر شود .
سه) سئو سایت:
ماندگاری نام برند در ذهن هدف غایی هر کسب و کاری است در این مرحله با تحقیق دقیق کلمات کلیدی با توجه به نیاز بازار و میزان جستوجو آن در گوگل تیم دیجیتال مارکتینگ بر روی سئو سایت برج پلیمر کار کرد و اکنون 80 کلمه کلیدی در صفحه اول دارد.
تعرفه مشاوره برندینگ 1403
یکی از اولین سوالاتی که توسط صاحبین کسب و کار پرسیده میشود قیمت و تعرفه مشاوره برندینگ است. برند برای صاحبین کسب و کار به منزله دارایی و سرمایه آنها شناخته میشود بنابراین مدیران مجموعهها همواره تمایل دارند تا به منظور موفقیت هرچه بیشتر برند تجاری خود, بهترین خدمات را دریافت کنند. باید گفت مشاوره برندینگ, چیزی فراتر از افزایش فروش و سودآوری برای مجموعهها محسوب میشود چرا که مشاورین برندینگ در تلاش هستند تا برندها بتوانند بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص دهند و از تمامی جنبهها به موفقیت برسند.
تعرفه مشاوره برندینگ در نکسوس
در مورد تعرفه دریافت مشاوره برندسازی باید گفت این مورد به طور دقیق قابل بیان نمیباشد چرا که به فاکتورهایی نظیر مدت زمان دریافت مشاوره, هزینههای جانبی, حجم کاری, انتظارات مدیر مجموعه, نوع پروژه و… بستگی دارد.
در صورتی که تمایل به اطلاع از تعرفههای مشاوره برندینگ دارید کافیست تا با کارشناسان ما در نکسوس تماس حاصل نمایید. متخصصین ما در این مجموعه پس از تماس شما و کسب اطلاعات از شما, تحلیلها و بررسیهای لازم را انجام میدهند و در نهایت تعرفه دریافت مشاوره برندینگ را به شما اعلام مینمایند.
نکسوس این رو درک کرده که نیاز سنجی یکی از ارکان اصلی مشاوره برندینگ است.برای همین از 1 تا 3 جلسه اول برای شناحت بهتر کسب و کار شما, شناحت نقاط ضعف و قوت, مزیت های رقابتی و …. به صورت رایگان برای شما انجام میشود.و بعد از اون اگر پلن اجرایی ما رو مناسب کسب کار خودتون دونستید وارد مرحله قرارداد میشیم.
یک پزشک نمیتونه برای هر کدوم از بیمار هاش که بیماری مختلف دارند یک نسخه یکسان بپیچه.نیاز داره تا اول درد رو تشخیص بده و بعد یک دارو مناسب درمان همون درد تجویز کنه.مشاوره برندینگ هم از این قضیه مستثنی نیست.مشاوره برندینگ اثر انگشتی یعنی اینکه راهکار هایی که به شما داده مبشه منحصرا برای شما و برای درمان درد کسب و کار شما است.
استمرار در هر کاری باعث پیشرفت خواهد شد.اگه به دنبال یک حرکت استراتژیک و بلند مدت برای برندینگ سازمان خودتون هستید حتما همین الان برای نیاز سنجی با ما تماس بگیرید.
سوالات متداول مشاوره برندینگ
اول از همه یک نکته رو برای شمایی که داریی این متن رو میخونی شفاف سازی کنم. مشاور هایی که دارند در زمینه بازاریابی و برندینگ فعالیت میکنند دو دسته هستند, دسته اول کسایی که شو آف میکنند و فقط شو من خوبی هستند ولی در عمل هیچی نیستند و پروژه ایی رو به نتیجه ایی خاصی نرسوندند که خب این ها خیلی شناس هستند.دسته دوم کسایی هستند که دارند بی سر و صدا و یه گوشه کار خودشونو میکنند و واقعا کار میکنند از این افراد شما خیلی سر و صدا و اینکه همه جا ببینیدشون خبری نیست. پس سعی نکنید معیار خودتون رو معرف بودن اون مشاور قرار بدید.این مشاور ها رو میتونید لینکدین پیدا کنید و باهاشون ارتباط بگیرید.
مشاور برند فرد متخصصی است که به شرکت ها کمک میکند تا در طول زمان شرکت خودشون رو تعریف کنند ( معنا و مفهوم برند) و شهرت خودشون رو افزایش بدهند( افزایش نرخ آگاهی سازی و اعتماد سازی) و به اون در ارزیابی سازمان, تحلیل نقاط ضعف و قوت و عارضه یابی, فرایند و سیستم سازی و … کمک میکند.
اگر شرکت شما به این نتیجه رسیده که میخواد رشد کنه و برای آینده خودش برنامه ریزی و هدف گذاری کرده و فردی رو میخواد که در این مسیر با تجربیاتش راهنماییش کنه و از خطا هاش جلو گیری کنه و بتونه این مسیر و سریع تر بگذرونه.شرکت شما به یک مشاوره برندینگ احتیاج داره.
پوشیده نیست که این امر یک تخصص نو و جدیدی هست که از قضا رشته دانشگاهی هم توی این ایران نداره و خب با توجه به این موضوع حقوق و دستمزد مشاوره برندینگ توافقی است و بازه خیلی گسترده ایی داره اما خب خیلی از مشاوره ها بازاریابی و برندینگ به صورت مشاوره ساعتی, پروژه ایی, مبلغ ثابت, درصد از سود فروش کار میکنند.
سلام
من برنانه ای برای راه اندازی یک کسب و کار در حوزه فست فود دارم آیا از همین ابتدای کار و بر اساس ایده های اصلی می توان کار برند سازی را استارت زد؟
مهندس لطفی عزیز سلام
با توجه به مراحل برندسازی که ابتدایی ترین اون استراتژی برند هست که میایم داخل استراتژی برند، هدف کسب و کار خودمون رو تعیین میکنیم، تحلیل رقبا انجام میدیم، مخاطب هدفمون رو تعیین میکنیم، ماموریت و چشم انداز مشخص میکنیم و … میتونیم بر اساس ایده های اصلی کار برند سازی رو شروع کنیم.
اگر قصد دارید که این کار رو اصولی پیش ببرید پیشنهاد میدم یک جلسه رایگان با مشاورین ما داشته باشید.
برای هماهنگی جلسه میتونید از طریق شماره 09371273529 باهامون در ارتباط باشید.