اهداف کمپین تبلیغاتی چیست؟
امروزی که داریم با هم دیگه صحبت میکنیم به دلایل واضح و زیادی کمپین های تبلیغاتی دیجیتال بسیار مرسوم تر از نوع آفلاین اون شده که دلایل رو در ادامه برسی میکنیم.اما تبلیغات دیجیتال انواع و اقسام داره که پیشنهاد میکنم اون ها رو بخونید و با اطلاعاتی که به دست کیارید بهرین اون رو برای برند خودتون انتخاب کنید یا با مشاورین نکسوس برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.
1- تلیغات CPC
تبلیغات سی پی سی یا پرداخت در ازای کلیک یکی از مرسوم ترین شیوه های تبلیغاتی هست که شما در اون با به نمایش گذاشتن تبلیغاتتون وشارژ کردن بوجه اون به ازای هر کلیکی که کاربر روی تبلیغات شما انجام بده از اون بودجه شما کسر میشه.این نوع تبلیغ در عین این که ممکنه ساده به ظنر بیاد اما برای اینکه بتویند ازش بازخورد مناسبی بگیرید باید به ریزه کاری های این نوع کمپین دقت کنید تا بتونید نرخ تبدیل مناسب از تبلیغاتتون داشته باشید.
2-تبلیغات گوگل یا گوگل ادز
یکی از انواع تبلیغات زود بازده و بسیار نتیجه محور همین تبلیغات گوگل ادز هست.که شما در اون با پرداخت دلاری به گوگل بدون سئو کردن وبسایت و صرف زمان طولانی به جایگاه های اول گوگل میاید.اما خب سوالی که هست اینه که این کمپین مناسب چه کسانی هست و زیر ساخت هاش چیه؟ هزینه اش به چه صورته؟ اول از همه باید بدونید که هزینه این نوع از کمپین دلاری هست پس اولین ریسکی که شما دارید بالا رفتن هزینه شما در این نوع تبلیغ هست.
دومین مورد این هست که شما برای این نوعتبلیغات باید دامنه دات کام داشته باشید و با دامنه آی آر نمیتونیم این تبلیغ رو اجرا کنیم. اما در کل این کمپین برای کسانی که در حوزه کاریشون رقبای زیادی دارند بسیار مناسب هست ( مثلا حوزه تور های داخلی و خارجی) و برای کسانی که میخواند در زمان کم به نتیجه برسند.اگر قصد اجرای این کمیپن رو دارید برای اینکه هزینه تون سوخت نشه لطفا با مشاورین نکسوس قبل از اجرا تماس بگیرید.
3-تبلیغات شبکه های اجتماعی
این نوع تبلیغات هم درشبکه های اجتماعی که مرسوم ترین اون ابنستاگرام هست انجام.اما این کمپین ها یعنی تبلیغات شبکه اجتماعی بیشتر مناسب کسب و کار های بی تو سی و فروشگاه ها هستند و کسانی که جامعه هدفشون عامه جامعه هستند.
4-تبلیغات ویدیویی
قطعا این روش یکی از تاثیر گذارین ترین شیوه های تبیغاتی بخصوص برای آگاهی سازی از برند هست.در این شیوه از تبلیغ شما با درست کردن یک تیزر تبلیغاتی و پخش کردن اون در رسانه های ویدیویی مثل تبلیغات آپارات، یا وی او دی ها مثل نماشا و فیلیمو یک کمپین تبلیغاتی توپ ببندید.دقت داشته باشید این نوع از تبلیغات برای گرفتن سرنخ یا کمپین هایی که اهداف فروش دارند اصلا مناسب نیست و فقط برای آگاهی سازی ار برند یا محصول و خدمات مناسب هست.
5-تبلیغات اینفلوئنسری
یکی دیگه از روش هایی که شما میتونید با اون کمپین تبلیغاتی خودتون رو اجرا کنید اینفلوئنسر ها یا افراد تاثیر گذار حرفه و شعل شما هستند دقت کنید این روش شامل و محدود به اینستاکرام نمیشه شما میتونید با پخش کردن یک ویدیو یا حتی یک اسکرین شات از یک فردی که در حوزه شما تاثیر گذار هست این تبلیغات رو اجرا کنید.
سلام خسته نباشید .
یه سوالی داشتم . چه استراتژی هایی برای جذب مخاطبان در کمپین تبلیغاتی استفاده میشود؟
سلام و درود
برای جذب مخاطبان در یک کمپین تبلیغاتی, استفاده از استراتژیهای متنوع و مؤثر میتواند مفید باشد و صرفا یک استراتژی یکسان استفاده نمیشود. پس از تحقیق و شناخت مخاطب استراتژی های لازم چیده میشود. شما میتوانید برای دریافت مشاوره در این رابطه با کارشناسان آژانس تبلیغات نکسوس تماس بگیرید و بسته به کسب و کار خود بهترین مشاوره را دریافت نمائید.