کمپین تبلیغاتی گوگل ادز
کمپین تبلیغاتی گوگل ادز
اجرای کمپین تبلیغاتی گوگل ادز
کمپین تبلیغاتی گوگل ادز, شما این فرصت را خواهید داشت که به صورت هدفمند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین در هر ثانیه بیش از 63000 جستجو در گوگل انجام می شود و برخی از صفحات حاوی نتایج تبلیغاتی هستند. این کمپین موقعیت ایده آل برای حضور در این فضای سودآور و مرتبط است. با سرمایه گذاری در گوگل ادوردز می توانید از خدمات تبلیغاتی گوگل بهره مند شوید.
تبلیغات شما توسط جستجوهای کاربر نمایش داده می شود و راه بسیار موثری برای هدایت ترافیک مرتبط و واجد شرایط به وب سایت شما است. همانطور که می دانید تبلیغات در گوگل ادوردز با ایجاد کمپین شروع می شود. نوع کمپینی که انتخاب می کنید باید بر اساس اهداف تبلیغاتی شما باشد. به عنوان مثال, اگر می خواهید کاربران جستجوی گوگل را هدف قرار دهید, باید از یک کمپین تبلیغاتی جستجو استفاده کنید. در ادامه از آژانس تبلیغاتی نکسوس به بررسی کمپین تبلیغاتی گوگل ادز خواهیم پرداخت.
گوگل ادز چیست؟
یکی از مهم ترین سوالاتی که کاربران در مورد کمپین تبلیغات گوگل می پرسند, سیستم تبلیغاتی گوگل ادز می باشد. جایی که تبلیغکنندگان تبلیغات خود را از طریق سایتها و ابزارهای مختلف Google به مشتریان تحویل میدهند. معروف ترین شکل تبلیغات, گوگل ادز است. در این روش تبلیغ کننده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر را در گوگل ادوردز وارد می کند تا تبلیغات خود را برای کسانی که این عبارات را جستجو می کنند نمایش دهد. همچنین تبلیغ کننده به ازای هر کلیک مبلغی را وارد می کند. گوگل برای جستجوی کلمه کلیدی, برخی از تبلیغات را از بین پیشنهادات تبلیغ دهندگان مختلف بر اساس معیارهای خاصی انتخاب کرده و به کاربران نشان می دهد.
کمپین تبلیغاتی گوگل ادز اگر به درستی راه اندازی, اجرا و مدیریت شوند می توانند برای اکثر کسب و کارها مفید و موثر باشند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب, تعیین هزینه مناسب برای کلمات, تنظیم تنظیمات مناسب برای هدف قرار دادن کاربران هدف, نوشتن تبلیغات جذاب و هدفمند, انتقال صحیح کاربران به صفحات سایت و در نهایت سیاست های صحیح و هدفمند در سایت برای جذب کاربر از جمله این موارد است. همه اینها می توانند تأثیر مستقیمی بر اثربخشی تبلیغات ادسنس داشته باشند. متأسفانه برخی افراد به دلیل کمبود اطلاعات از ادورز به درستی استفاده نمی کنند و به این نتیجه می رسند که این تبلیغات سودآور نیستند.
کمپین تبلیغاتی گوگل ادز چیست؟
بدون شک یکی از بهترین راه های گسترش کسب و کار اینترنتی استفاده از تبلیغات و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی است. گوگل به عنوان یکی از بزرگترین غول های فناوری که قلمرو بزرگی را در دنیای مجازی اشغال کرده است, در حال حاضر صاحب بزرگترین موتور جستجو در اینترنت می باشد و به میلیارد ها کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. کمپین تبلیغاتی google ads امکانات و ابزارهای زیادی را برای راه اندازی وب سایت و کسب و کار آنلاین فراهم کرده است که یکی از این امکانات بسیار کارآمد و مفید, پلتفرم تبلیغاتی گوگل است. گوگل ادز پلتفرمی میباشد که از PPC مخفف pay-per-click و به معنای پرداخت به ازای هر کلیک استفاده می کند. برخلاف سایر پلتفرم های PPC مانند فیس بوک, تبلیغات گوگل که از از طریق شبکه جستجوی گوگل و شبکه نمایش گوگل برای دسترسی به افراد استفاده می کند.
در حالی که این رویکرد ها از نظر عملکرد بسیار متفاوت هستند, هر دو از یک سیستم PPC برای جذب مخاطبان هدف استفاده می کنند. Ppc یعنی شما فقط به ازای هر کلیک به گوگل پول پرداخت می کنید. به عنوان مثال, اگر کمپین شما 10 بار نمایش داده شود و 5 کلیک از جستجوی عبارت “تبلیغات اپلیکیشن” دریافت کند, 5 کلیک پرداخت خواهید کرد. ایجاد یک کمپین با استفاده از سیستم PPC یک فرصت ایده آل برای دریافت کلیک های مرتبط و تبدیل آنها به مشتری است. شما کاربر عزیز می توانید از کمپین تبلیغاتی گوگل ادز برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.
هزینه کمپین تبلیغاتی گوگل ادز چگونه محاسبه می شود؟
گوگل ادز صورتحساب های تبلیغاتی خود را بر اساس پرداخت به ازای کلیک محاسبه می کند. یعنی هرچه کاربران بیشتری روی تبلیغات شما کلیک کنند, هزینه تبلیغات گوگل ادز بیشتر می شود. بنابراین می توان گفت هزینه تبلیغات گوگل ادز به صورت کاملا خودکار محاسبه می شود. پس از شروع کار تبلیغات در سرویس های آنلاین گوگل, پس از چند روز سرویس تبلیغات گوگل هزینه های شما را با توجه به تعداد کلیک روی تبلیغات شما محاسبه می کند. پس از شروع کمپین تبلیغاتی گوگل ادز در سرویس های آنلاین گوگل, پس از چند روز هزینه های شما را با توجه به تعداد کلیک روی تبلیغات شما محاسبه می کند. روزی که در آن وعده پرداخت خدمات تبلیغاتی گوگل داده می شود معمولاً به دو صورت تعیین می شود. یا تعداد روزهای اختصاص داده شده برای تبلیغات Google شما گذشته است و به روز آخر رسیده است (معمولاً 30 روز) یا تعداد کلیک های روی تبلیغات شما به محض راه اندازی تبلیغات به سهمیه هدف شما رسیده است.
این کمپین برای ورود به سرویس تبلیغات گوگل ادز مهم می باشد. اگر یکی از آنها زودتر به حد نساب برسد, روز موعود پرداخت قبض تبلیغات گوگل نیز فرا می رسد. همچنین می توانید هر زمان که بخواهید مخارج خود را بهتر مدیریت کنید و از قبض های هنگفت اجتناب کنید و بقیه پرداخت ها را برای تبلیغات گوگل خود انجام دهید. به طور کلی سرویس تبلیغات گوگل ادوردز روش های مختلفی را برای محاسبه هزینه های تبلیغاتی شما ارائه می دهد تا در پرداخت هزینه تبلیغات گوگل ادوردز مشکل و چالشی پیش نیاید.
اگر می خواهید دیدی کلی از هزینه های کمپین تبلیغاتی GOOGLE ADS داشته باشید, بهتر است بدانید که معمولا هر 1000 بازدید از تبلیغات شما بسته به میزان تعامل کاربر, بین 0.2 تا 2.5 یورو هزینه خواهد داشت. به طور کلی, تبلیغات گوگل ادز را نمی توان یک سرویس گران قیمت در نظر گرفت. اگر هزینه کمپین تبلیغاتی شما در گوگل ادز افزایش یافته است به این معنی است که کاربران زیادی با تبلیغات شما تعامل داشته اند و احتمالا مشتریان زیادی جذب محصولات یا خدمات شما شده اند.
جمع بندی
در این مقاله از آژانس تبلیغاتی نکسوس به بررسی کمپین تبلیغاتی گوگل ادز پرداختیم. همچنین در این مقاله به بیشتر بخش های این نوع کمپین نیز پرداختیم. شایان ذکر است, شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران این مجموعه ارتباط حاصل کنید.این مجموعه به ارائه انواع خدمات تبلیغات و خدمات تولید محتوا میپردازد.
طراحی و تدوین انواع کمپین های تبلیغاتی هدفمند با بالاترین بازخورد متناسب با بودجه شما اتفاق می افتد . همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید و در چند گام , اهداف خود را عملی کنید