ساخت تیزر با لوگو موشن
ساخت تیزر با لوگو موشن یکی از شیوه های دیجیتال مارکتینگ می باشد بنابراین ضروری است تا از شیوههای جدیدی برای جذابیت بیشتر لوگوی برند تجاری خود استفاده کنید. اگر تمایل دارید بدانید که تیزر لوگو خام چیست و چه کاربردی دارید در این مقاله همراه نکسوس باشید.
ساخت تیزر با لوگو موشن در اصفهان :
چند سالی است که استفاده از لوگوهای ثابت جای خود را به لوگوهای متحرک دادهاند. این شیوه متحرک سازی لوگو به یکی از محبوبترین عناصر در ساخت تیزرها تبدیل شده به طوری که امروزه کمتر کسی را مشاهده میکنید که در ابتدای تیزر تبلیغاتی خود تنها از یک لوگوی ساده و ثابت استفاده کرده باشد.
تمایل به استفاده از چنین لوگوهایی سبب شده تا طراحان از شیوهها و عناصر بصری جذابی برای متحرکسازی لوگوها و ثبت از آن در تیزرهای تبلیغاتی استفاده کنند.
یکی از شیوههایی که به کمک آن میتوان لوگوی برندهای تجاری را متحرک کرد، لوگوموشن است. لوگوهایی که به این روش طراحی میشوند به قدری جذاب و چشمنواز هستند که محال است مخاطب شما چشم از آن بردارد. ضمن اینکه اگر به شکلی موثر طراحی شده باشد ماندگاری بیشتری در ذهن وی خواهد داشت.
همانگونه که میدانید عناصر بصری در مقایسه با عناصر ثابت، تاثیرگذاری بشتری دارند. این امر سبب شده تا امروزه لوگوموشن به عنوان یکی از عناصر ضروری در تبلیغات تلویزیونی ویدئویی یا تیزرهای تبلیغاتی تبدیل شود.
طی فرایند ساخت لوگوموشن، لوگوی شرکت به یک تیزر کوتاه تبدیل میشود و با توجه به نوع ویدئویی که قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرند در سایزهای مختلف قابل طراحی خواهند بود.
انواع و مزایای طراحی لوگو موشن
بسیاری از شرکتهای تجاری امروزه فعالیت خود را به شکل آنلاین و روی بستر اینترنت معرفی میکنند بنابراین به منظور آنکه بتوانند فعالیت خود را به شکلی موثر به مخاطبین معرفی کنند نیاز است تا از عناصر جذاب بصری برای این کار استفاده کنند.
لوگوموشنها یکی از بهترین تیزرهای کوتاهی هستند که با توجه به شیوه تبلیغات میتوان از آنها در ابتدا و انتهای تبلیغات ویدئویی استفاده نمود. در این تیزرها، لوگوی برند تجاری با استفاده از نرمافزارهای حرفهای که برای متحرکسازی وجود دارند، به شکل متحرک و گرافیکی طراحی میشوند.
به این ترتیب با افزودن آیتمهای دیگری نظیر صوت، موزیک و… میتوان جذابیت بیشتری به آنها بخشید تا اثربخشی بیشتری بر روی ذهن مخاطبین داشته باشند. نکته قابل توجه این است که لوگوموشنها دارای انواع مختلفی هستند که میتوانید با توجه به نیاز کسب و کار خود یکی از آنها را سفارش دهید.
انواع لوگوموشن
- سه بعدی
- فلت
- لوگوموشن آماده
لوگوموشن های سه بعدی، نوعی از لوگوموشنها هستند که به کمک نرمافزارهای خاص میتوان آنها را وارد فضای سه بعدی کرده و به این ترتیب جذابیت آنها را دوچندان کرد. نکته جذاب این روش آن است که شما میتوانید از عناصر دیگری از جمله حرکت دوربین برای چشمنوازی بیشتر این لوگوموشن ها استفاده کنید.
فلت موشن یا لوگوموشنهای فلت همانطور که از نام آنها پیداست به یک فضای دو بعدی و مینیمال تعلق دارند که دارای عناصر گرافیکی هستند. برای جذابیت بیشتر آنها میتوان از افکتهای گرافیکی ساده اما تاثیرگذار استفاده کرد تا به این ترتیب بتوان هویت برند تجاری را به شکل موثرتری در ذهن مخاطبین ماندگار کرد.
در نهایت به لوگوموشنهای آماده میرسیم. شما با استفاده از قالبهای از پیش طراحی شده که درون نرمافزارهای ساخت لوگوموشن قرار دارد میتوانید به منظور طراحی و ساخت لوگوموشن مورد نظر خود استفاده کنید. این نوع از لوگوموشنها برای افرادی مناسب هستند که تمایلی به صرف هزینه یا زمان زیاد برای ساخت لوگوموشن ندارند.
با این حال، امروزه نرمافزارهای بسیار حرفهای برای متحرکسازی لوگو طراحی شدهاند که کار با آنها نیاز به تخصص و دانش زیادی دارد. دو نوع از نرمافزارهای رایج که به منظور طراحی لوگوموشن مورد استفاده قرار میگیرند شاملAdobe After Effect و Canva هستند.
لوگوموشنهای دارای مزایای بسیار زیادی هستند که در راس آنها میتوان به معرفی موثرتر برند تجاری شما به مخاطبین اشاره کرد.
مزایای ساخت تیزر با لوگو موشن
- معرفی برند تجاری به شکل حرفهای به مشتری.
- جلب اعتماد مشتری
- کنجکاو نمودن مشتری در مورد خدمات، فعالیتها و یا محصولات شرکت
- تاثیرگذاری بیشتر با صرف هزینه بسیار کم
- انعطافپذیری در طراحی و امکان نمایش آن در پلتفرمهای مختلف
اگر شما نیز صاحب یک برند تجاری هستید زمان آن رسیده که به منظور افزایش پرستیژ کاری شرکت و تحت تاثیر قرار دادن مخاطبین خود از یک لوگوموشن جذاب و حرفهای استفاده کنید.
قیمت و نحوه سفارش لوگوموشن
سفارش لوگوموشن و اعلام تعرفه طراحی لوگوموشن آن موضوعی است که به طور دقیق قابل بیان نمیباشد چرا که به چندین فاکتور مهم بستگی دارد. در درجه اول، نوع لوگوموشن است که قرار است از لوگوموشن فلت، سه بعدی یا از پیش آماده برای پروژه استفاده کنید.
علاوه بر این، باید دید که با توجه به نوع لوگوموشن، آیا نیاز است تا برای آن سناریوی خاصی طراحی شود. همچنین زمانی که برای تحویل پروژه تعیین میشود نیز میتواند سبب تغییر تعرفه طراحی لوگوموشن شود. طبیعتا هرچه زمان تحویل پروژه محدودتر باشد میبایست تا هزینه بیشتری برای آن پرداخت شود.
فاکتور تعیین کننده بعدی، تعداد ویرایشهایی است که توسط مشتریان نیاز به اعمال در پروژه دارد. هرچه پروژه به ادیت های بیشتری نیاز داشته باشد متحمل صرف زمان و تلاش بیشتر و در نهایت افزایش هزینه نهایی خواهد شد.
در آخر باید به عناصر مورد استفاده در لوگوموشن اشاره کرد. در صورتی که لوگوموشن مورد نظر مشتری نیاز به استفاده از عناصر گرافیکی یا فوتیج، صوت و… داشته باشد طبیعتا قیمت نهایی پروژه نیز افزایش خواهد یافت.
ما در مجموعه نکسوس با بهرهگیری از جدیدترین نرمافزارهای طراحی لوگوموشن و تیم حرفهای و مجرب طراحی، قادر به خلق بهترین و موثرترین لوگوموشن برای برند تجاری شما هستیم.
در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید به راحتی میتوانید با استفاده از یک تیزر لوگو خام مخاطبین بیشتری را به سمت برند خود جذب کرده و آنها را تحت تاثیر قرار دهید.
شما میتوانید به منظور دریافت مشاوره، اطلاع از تعرفه طراحی لوگوموشن و یا ثبت سفارش، با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.
برخی خدمات ما