کمپین تبلیغاتی بازاریابی
کمپین تبلیغاتی بازاریابی
کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که برای جذب و حفظ مخاطب از طریق ایجاد و به اشتراک گذاری مقالات, ویدیو ها, پادکست ها و سایر رسانه های مرتبط استفاده می شود. این رویکرد باعث ایجاد تخصص می شود و آگاهی از برند شرکتی که مورد نظر کمپین است را ارتقا میدهد. همچنین این کمپین تبلیغاتی کسب و کار شما را در زمان خرید محصول یا خدماتی که به کاربر میفروشید, در ذهن مخاطب نگه می دارد.
یک استراتژی بازاریابی محتوا, برند شما را به عنوان یک رهبر فکری معرفی می کند و با ایجاد و توزیع محتوا به روش های مختلف, اعتماد مخاطبان شما را افزایش می دهد. بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی درونگرا است که مشتریان را جذب و وفاداری ایجاد می کند و آن را برای حفظ مشتری موثر می کند. آژانس تبلیغاتی نکسوس با داشتن مشاوران و متخصصان حرفه ای می تواند شما را در ایجاد این نوع کمپین تبلیغاتی یاری برساند.
کمپین تبلیغاتی بازاریابی چیست؟
بازاریابی محتوا توسعه و توزیع محتوای مفید و مرتبط با وبلاگ ها, خبرنامه ها, مقالات سفید, پست های رسانه های اجتماعی, ایمیل ها, ویدئوها و موارد مشابه برای مشتریان فعلی و بالقوه است. وقتی این کار به درستی انجام شود, این نوع تبلیغ محتوا تخصص شرکت را منتقل می کند. این کار به وضوح نشان می دهد که یک شرکت برای کاربران خود و دیگر افراد چقدر ارزش قائل است. کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا بسیار اهمیت دارد و باید به دست افراد حرفه ای سپرده شود.
استفاده مداوم از تبلیغات بازاریابی محتوایی باعث تقویت و ایجاد روابط با مشتریان فعلی و احتمالی شما می شود. زمانی که مخاطبان مورد حدف, شرکت شما را به عنوان شریکی که به موفقیت خود علاقه مند است و منبعی بسیار ارزشمند از راهنمایی و مشاوره می دانند, به احتمال زیاد وقتی زمان خرید فرا برسد, شما را انتخاب می کنند. آژانس تبلیغاتی نکسوس با داشتن سابقه طولانی در امر کمپین های تبلیغاتی می تواند شما را در این امر یاری کند.
چرا کمپین تبلیغاتی بازاریابی مهم است؟
کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا یک تاکتیک است که کارایی آن ثابت شده است. همچنین, مزیت رقابتی را فراهم می کند. در ادامه نگاهی به آنچه داده ها در مورد بازاریابی محتوا می گویند می اندازیم:
- کسب و کارهای دارای وبلاگ 67 درصد بیشتر از سایر شرکت ها کاربر جذب می کنند.
- 72 درصد از بازاریابان کسب و کار تجارت (B2B) می گویند بازاریابی محتوا باعث افزایش تعامل و تعداد کاربرانی می شود که برای شرکت سود خلق می کنند.
- 88 درصد از مردم برای متقاعد شدن برای خرید یک محصول یا خدمات به ویدیو های تبلیغاتی محتوایی بسیار بسنده می کنند.
استراتژی بازاریابی محتوای موثر
این نوع تبلیغات بازاریابی محتوایی از تمامی جهات به کسب و کار های کوچک و بزرگ سود می رساند. آژانس تبلیغاتی نکسوس می تواند در 0 تا 100 راه اندازی این گونه تبلیغات به شما کاربر عزیز کمک کند. هنگامی که به درستی انجام شود, یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر می تواند:
افزایش دید آنلاین یک استراتژی محتوا می تواند به شما کمک کند تا مشتریان و بازدید کنندگان وب سایت بیشتری را جذب کنید, به خصوص زمانی که مردم به طور مداوم به دنبال راه حل هایی برای نقاط مشکل خود هستند. ارائه محتوای آموزشی و آموزنده در مورد موضوعی که آنها به آن علاقه دارند می تواند به شما کمک کند تا دید آنلاین را از طریق وب سایت افزایش دهید.
کاربران بیشتری تولید کنید. وقتی از کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا برای هدایت ترافیک استفاده می شود, می توانید سرنخ ها را افزایش دهید. از آنجایی که آموزش مشتریان باعث ایجاد اعتماد می شود و به آنها کمک می کند تا با خرید از کسب و کار شما احساس راحتی بیشتری کنند, می توانید کاربران بیشتری ایجاد کنید و شروع به توسعه روابط با خریداران بالقوه کنید. آژانس تبلیغاتی نکسوس با دارا بودن مشاوران و تیمی حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما کاربر عزیز هستند.
اقتدار شرکتتان را با تبلیغات نشان دهید. محتوا نه تنها به شما در ایجاد اعتماد کمک می کند, بلکه می تواند برند شما را به عنوان معتبر ترین در یک موضوع خاص قرار دهد.
کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا چگونه کار می کند؟
کسب و کار شما می تواند از کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا برای جذب مخاطب استفاده کند, وقتی کسی در حال تحقیق در مورد خرید است, محصول یا خدمات شما را مورد بررسی قرار دهد و از شما خرید کند. برای استفاده موثر از آن, باید محتوای مناسب را در هر مرحله از چرخه فروش ارائه دهید و از آگاهی تا توجه به خرید دقت داشته باشید. اگر این موضوع پیچیده به نظر می رسد, نگران نباشید: رویکرد به محتوا به این روش در واقع فرآیند را ساده می کند و آژانس تبلیغاتی نکسوس در کنار شما است. در ادامه نحوه استفاده شرکت ها از بازاریابی محتوا در هر مرحله از چرخه فروش برای تعامل و فروش آمده است.
مرحله آگاهی
در اولین مرحله از فرآیند کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا, محتوای شما باید بر روی دغدغه های اصلی مخاطبان تمرکز کند. نوشتن در مورد نکات دردناک, چالش ها و سوالات آنها بهترین شانس را برای ارتباط گرفتن با آنها به شما می دهد. تبلیغات بازاریابی محتوا در مرحله آگاهی باید برای راهنمایی و آموزش باشد. شما باید فروش خود را برای مراحل بررسی و بسته شدن ذخیره کنید. بهترین محتوا برای این مرحله شامل مقالات, پست های وبلاگ, کتاب های الکترونیکی, ویدئو ها و خبرنامه ها است. برای مثال:
- یک رستوران یک پست وبلاگی درباره نحوه برنامه ریزی یک منو برای جشن فارغ التحصیلی در بهار می نویسد. این کار باعث می شود کاربرانی که در شرف فارغ التحصیلی هستند به این سایت سر بزنند و با رستوران آن آشنا شوند.
- یک شرکت دوچرخه فروشی ویدیوی کوتاهی با موضوع «3 راه برای انتخاب دوچرخه سواری مناسب» ایجاد می کند. این کار باعث می شود افراد زیادی برای خرید دوپرخه به آن ها مراجعه کنند.
- یک شرکت معماری کتاب الکترونیکی به نام «سوالاتی که قبل از استخدام معمار باید پرسید» ایجاد می کند.
مرحله بررسی
در مرحله بررسی کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا, محتوا باید ترکیبی از اطلاعات مفید و بازاریابی را ارائه دهد. شما باید به خواننده در این نوع کپین تبلیغاتی آموزش دهید که به دنبال چه عملکرد و ویژگی هایی باشد. البته, محتوای شما باید به سمت چیزی باشد که کسب و کار شما ارائه می دهد. بهترین محتوا برای این مرحله شامل مطالعات موردی, مقالات راهنما, ویدیوهای راهنما و چک لیست یا کاربرگ است آژانس تبلیغاتی نکسوس می تواند شما را در این امر همراهی کند. مرحله بررسی برای مثال موارد زیر می باشد.این عوامل در کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا بسیار اهمیت دارد و آژانس تبلیغاتی نکسوس می تواند در این امر به شما کمک کند.
- یک شرکت سیستم تلفن یک نوع چک لیستی با عنوان «8 روش برای بهبود خدمات مشتری تلفن شما» ایجاد می کند. در این چک لیست ویژگی ها و عملکرد هایی را که خدمات عالی به مشتریان را امکان پذیر می کند, شرح می دهد.
- یک شرکت محوطه سازی در مورد “بزرگترین اشتباهاتی که اکثر مردم هنگام استخدام یک منظره ساز مرتکب می شوند” ایجاد می کند.
- یک شرکت پذیرایی, رویداد های موفق را با تمرکز بر مزایایی که ارائه می دهند, ارائه می کند. این محتوا ها مانند «چگونه آلرژیهای غذایی در رویداد بعدی خود را کنار بگذارید» یا «چگونه اطمینان حاصل کنیم که مهماندار شما از شیوه های پایدار استفاده می کند» دسته بندی می شوند.
مرحله اتمام
زمانی که مشتری به خرید نزدیک است, بازاریابی محتوا نقش مهمی ایفا می کند. شما کاربر عزیز در این مرحله, می توانید روی فروش تمرکز کنید. پیام اصلی شما در اینجا باید تخصص, دانش و مزایای متمایز کننده آنچه می فروشید باشد. شایان ذکر است آژانس تبلیغاتی نکسوس درر تمامی مراحل همراه شما است. بهترین محتوا برای این مرحله می تواند موارد در ادامه باشد: مطالعات موردی, راهنمای خریدار, محتوای تولید شده توسط کاربر, ویدئو محصول, گزارش تحقیق است. برای مثال:
- یک شرکت مشاوره یک گزارش تحقیقاتی ایجاد میکند که ثابت میکند کسب و کارهایی که در برنامه ریزی استراتژیک, ارزیابی های افراد خارجی و سایر خدمات مشارکت می کنند, بر اساس خدماتی که ارائه می دهد رشد بیشتری را تجربه می کنند.
- یک شرکت طراحی ویدئو, ویدیو های کوتاهی ایجاد می کند که تنوع کار خود را در صنایع مختلف نشان می دهد. این نوع کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا باعث می شود تا کاربران به تنوع کار این مجموعه پی ببرند.
- یک مطب ارتودنتیست بیماران را تشویق می کند تا در مورد تجهیزات پیشرفته و خدمات درجه یک خود, توضیحاتی ارائه دهند.
چگونه کمپین تبلیغاتی بازاریابی شروع کنیم؟
کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا ممکن است بسیار طاقت فرسا باشد, اما لزومی ندارد زیرا آژانس تبلیغاتی نکسوس می تواند به نحو احسنت این کار را برای شما انجام بدهد. یک کمپین تبلیغات و بازاریابی محتوای موفق باید قابل پایداری و مدیریت باشد. شما کاربر عزیز این مراحل را برای شروع انجام دهید:
برای ایجاد کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا برای یک خواننده خاص, باید ایده روشنی از اولویت ها و ترجیحات آنها داشته باشید. قبل از شروع, نمایه های مخاطبین و مشتریان بالقوه خود را ایجاد کنید. این مرحله در ایجاد این کممپین بسیار اهمیت دارد.
تبلیغ مناسب با مرحله ای از چرخه فروش, باید برای آن محتوا تولید می کنید مطابقت داشته باشد. ملاحظات مهم دیگر شامل این است که چه قالب هایی به بهترین وجه به شما کمک می کنند ارزش شرکت را به نمایش بگذارید. برای برخی, این قالب یک ویدیو خواهد بود.
کاربران و مخاطبان محتوای شما را بر اساس کیفیت آن قضاوت خواهند کرد. شایان ذکر است شما باید منبع مناسب داخلی یا خارجی را برای ایجاد این اثر شناسایی کنید. صرف نظر از اینکه چه کسی آن را ایجاد می کند، یک تبلیخ گر حرفه ای را استخدام کنید تا قبل از تمام شدن کار هر چیزی را بررسی کند. آژانس تبلیغاتی نکسوس می تواند شما را در این امر کمک کند.
آیا کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا را در سایت خود پست می کنید, آن را برای مردم ایمیل می کنید یا برای یک رویداد چاپ می کنید؟ با «مکان و پلتفرمی» که میدانید مخاطبان شما احتمالاً در آن حضور دارند شروع کنید و تبلیغاتی را انتخاب کنید که منطقی باشند. برای مثال, ارسال یک مقاله از طریق ایمیل بسیار منطقی می باشد. همچنین یک نوشته یا پست را می توان در رسانه های اجتماعی پست کرد و راهنمای خرید دنباله خوبی برای یک پیشنهاد است.
هنگامی که می دانید خوانندگان هدف شما چه کسانی هستند و بهترین قالب ها برای هر مرحله در چرخه فروش چیست, یک برنامه کوتاه مدت (3 تا 6 ماهه) ایجاد کنید. شایان ذکر است ایجاد یک برنامه بازاریابی محتوا که بیش از حد بلند پروازانه می باشد, آسان است. با این حال, برنامه ای که طراحی می کنید باید دارای عناصر محتوایی باشد که می توانید بر اساس بودجه و منابع خود به طور واقع بینانه بسازید. مدت زمانی را که برای ایجاد هر قطعه از محتوا طول می کشد را پیگیری کنید تا بتوانید آن زمان را در برنامه خود قرار دهید. این عامل بسیار در کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا اهمیت دارد.
محتوای متقاعد کننده به وضوح نوشته شده است و حاوی اصطلاحاتی نیست که فقط شما و همتایانتان آن را بدانید. همچنین باید شامل مشاوره دقیق در مورد چگونگی انجام آن باشد. یک محتوای کوتاه, مرتبط و کاربردی بهترین است. آژانس تبلیغاتی نکسوس با دارا بودن تیم حرفه ای و شیوه های بروز می تواند در این امر به شما کمک کند.
اجرای کمپین تبلیغاتی بازاریابی موفق در نکسوس
اجازه دهید تخصص و ارزش منحصر به فرد شما با ایجاد کمپین تبلیغاتی بازاریابی محتوا که جذب و فروش محصولات و خدمات را دارد, بدرخشد. با برنامه ریزی و بازاریابی محتوای سیستماتیک, می توانید به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید و وفاداری به برند را افزایش دهید. آژانس تبلیغاتی نکسوس با دارا بودن تیم حرفه ای و مشاوران زبده می تواند 0 تا 100 ایجاد کمپین های تبلیغاتی بازاریابی محتوا را برای شما کاربر عزیز ایجاد کند.