تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی بصورت حرفه ای
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی اصفهان
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی در نکسوس :
تقریبا این روزا همه یه آنلاین شاپ توی اینستاگرام دارند بخصوص با اوج گرفتن کرونا و غیر حضوری شدن فرایند خرید و فروش اکثر مردم و یا حتی خود شمایی که دارید این مطلب رو میخونید به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و این که یک آنلاین شاپ داشته باشید و از طریق اینستاگرام درآمد داشته باشید رو اوردید( دروغ چرا مادربزرگ یکی از دوستان هم بود که این اواخر برای محصولاتش بلاگری میکرد و خب فروشی خوبی هم داشت)
بنابراین در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین روش های تبلیغ در اصفهان یعنی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی آشنا کرده و بهترین مجموعه ارائه دهنده مدیریت شبکه های اجتماعی و همچنین تولید محتوا را به شما معرفی کنیم.
دلایل تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
زمانی که به خیابان می روید, با ویترین مغازه هایی روبرو خواهید شد که هرکدام جنسی می فروشند . هر فروشنده بر اساس آن هدفی که در ذهن دارد و سلیقه مشتریانش, ویترین منحصر بفردی چیده و بهترین اجناس را دکورچینی میکند . تابه حال اتفاق افتاده که به مغازه ای بروید که چیزی راجع به محصولات او نمیدانید ؟! یا به مغازه ای وارد شوید که هیچکدام از محصولات آن شمارا جذب نکرده است ؟! غیر ممکن است …
این دقیقا همان معجزه تولید محتوا شبکه های اجتماعی است …
مزیت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
همانطور که پیش تر گفتیم, تولید محتوا شبکه اجتماعی عملا یک ویترین برای کسب و کار شما و یک کت و شلوار شیک برای برند شما قلمداد می شود . برای اینکه بهتر با مزیت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی آشنا شوید,شمارا با اسنادی روبرو میکنیم که شرط میبندیم تا به حال به آنها توجه نکردید :
بزرگترین رسانه ای که میشناسید کدام است ؟! بیلبورد ؟! تبلیغات تراکتی ؟! قبول دارید که بزرگترین و گران قیمت ترین رسانه حال حاضر کشور ما, تلوزیون و صدا و سیما است ؟!بسیار خب …
حالا بیایید با خودتان قیاس کنید ! ساعتی که جلوی تلویزیون نشسته اید و از طریق رسانه های مختلف بمباران می شوید در عین حال از تماشای فیلم وسریال هم لذت میبرید, با ساعت هایی که سر گوشی در فضای مجازی گشت و گذار میکنید مقایسه کنید . خیلی تفاوت دارد مگر نه ؟! حالا مخاطبان پیام خود را محدود تر کنید ! چطور به مخاطب تلویزیونی بگوییم فلان پیام من را نبین و فلان پیام من را با دقت مشاهده کن؟! آیا ممکن است ؟! ولی در فضای مجازی, شما دنبال مخاطب نمیروید بلکه مخاطب هدف شماست که در زمان نیاز برای رفع نیاز به دنبال محصول, خدمات یا دنبال کردن شما گام بر میدارد .
حالا هزینه تبلیغات تلویزیونی را با تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مقایسه کنید ! نتیجه حیرت آور است …
مزیت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
از مزیت های غربال مخاطب تولید محتوا شبکه های اجتماعی صحبت کردیم ولی آن را با هزینه اجاره یک دهنه مغازه در پرت ترین نقطه شهر مقایسه نکردیم ! برای داشتن یک صفحه برای برند خود, کافیست تلفن خود را بردارید, بسته اینترنتی خریداری کنید و به دنیای بی انتهای آموزش, فروش, خدمات, رسانه ها, محصولات و کسب و کار ها وارد شوید …
البته این پایان مسیر دیجیتال مارکتینگ نیست, شما باید بلد باشید که چگونه با مخاطب تعامل داشته باشید, از چه ترفند هایی برای وود به ذهن مخاطب استفاده کنید و چطور الگوریتم های شبکه اجتماعی مدنظر خود را یادبگیریم تا بیشترین بهره برداری را از تولید محتوای خود ببریم .
چرا تولید محتوا در شبکه های اجتماعی؟
01
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی با محتوای استراتژیک
تولید محتوا در شبکه اجتماعی به تنهایی شاید زیاد کارآمد نباشه.برای همین تمرکز نکسوس روی نتیجه محور بودن نسبت به هزینه ایی که برای تبلیغات و سوشال مدیا انجام میدید هستش.
02
پلن مخصوص با تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
یک نسخه مشترک برای همه چاره درمان نیست!!!!
هر کسب و کار پلن و استراتژی شخصی سازی شده تولید محتوا در شبکه های اجتماعی خودش رو داره
03
0 تا 100خدمات تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
نکسوس برای شما با ترکیب استراتژی تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ تاثیر گذار ترین و جامع ترین پروژه رو اجرا میکنه و شما رو از هر نیرو یا آژانس دیگری بی نیاز میکنه.
روش های تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
پس فهمیدید که تولید محتوا در شبکه های اجتماعی چه سود کلانی برای کسب و کار شما دارد ؟! حالا وقت انتخاب روش است . شما یک دنیا ابزار رایگان و یا هزینه ای در اختیار دارید که باید از کوچکترین تا بزرگترین آنها استفاده کنید تا در بازار پر رقابت و داغ فضای مجازی, مخاطب خود را جلب کنید, بر روان او تاثیر بگذارید و به مشتری وفادار خود تبدیل کنید حالا چطور ؟!
استراتژی محتوا
ما هزاران نوع ابزار داریم که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد اما چطور میشود از آنها استفاده کرد ؟! از کدام باید استفاده کنم ؟! فقط به فکر فروش و تبدیل شدن به رسانه باشم یا باید از صفحه فضای مجازی خودم استفاده دیگری هم ببرم ؟! منتظر مخاطب بمانم یا اورا صید کنم ؟! هر هدفی که دارید از پیش تعیین می شود و تمام تولید محتوا براساس آن دسته بندی خواهد شد .
شما بدون استراتژی محتوا عملا شبیه به راننده ای سرگردان در جاده ای تاریک خواهید بود که هیچ چیزی از ادامه مسیر خود نمیدانید . برای داشتن استراتژی درست باید در ابتدا مخاطب خود را بشناسید ! یک لیست از نیاز ها, سوالات و دلایلی که مخاطب به شما نیاز دارد تهیه کنید و سر فرصت به هرکدام از آنها پاسخ دهید . برگه پاسخ شما مسیر راه شما برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی است . حالا وقت بررسی رقبا است . بررسی کنید که رقبای هم صنعت شما چطور مخاطبان خود را جذب کرده اند ؟! درس گرفتن از شکست های رقبا, بزرگترین کتاب درسی شما در مدرسه کسب و کار است . حالا همه چیز را درباره مسیر میدانید پس منتظر چه هستید ؟! هدف خود را مشخص کنید .اگر نیاز به عکاسی تبلیغاتی اصفهان داشتد نیز میتوانید با نکسوس تماس بگیرید.
چند نمونه از شبکه های اجتماعی اجرا شده توسط آژانس نکسوس
اهمیت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
اهمیت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی اونجایی بیشتر میشه که شما برای فعالیت در شبکه های اجتماعی نیاز به محتوا دارید حالا این محتوا میتونه شامل عکس تبلیغاتی باشه, تیزر تبلیغاتی,موشن گرافی , گرافیک معرفی محصول و …
حالا برای تامین این محتوا شما چند تا راه دارید یکی از ساده ترین و مرسوم ترین راه هاش اینه که برای تولید محتوای شبکه احجتماعی از یکی از اقوام که گرافیست خونده و داخل بیو اینستاگرامش هم نوشته کمی عکاس استفاه کنید تا اون رو با جمله بیا کار ما رو انجام بده برات رزومه میشه مجابش کنید و خب در اکثر اوقات به جز مواقعی که اون شخص رزومه خوبی داشته باشه جواب میگیرید.
راه دوم که اکثر کسب و کار ها استفاده میکنند اینه که فردی رو تحت عنوان ادمین استخدام میکنند که این فرد باید مسلط به امور حسابداری فروش و روابط عمومی فتوشاپ فضا های مجازی باشه تا بتونه از پس تولید محتوای شبکه های اجتماعی بر بیاد و خب این راه اکثرا با شکست رو به رو میشه چون اون فرد یا به دلیل حجم کاری زیاد یا به دلیل حقوق و مزایای پایین اون موقعیت شغلی رو رها میکنه. در صورتی ه نیاز به تیزر تبلیغاتی در اصفهان داشتید میتوانید با ما در نکسوس تماس بگیرید و از این خدمات بهره مند شوید.
انواع تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
هدف اول : تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به عنوان « شخص »
صفحه فضای مجازی خود را که باز میکنید, با خیل عظیمی از بلاگر ها و افرادی روبرو خواهید شد که با برند شخصی خود بدنبال ایجاد رسانه شخصی خود هستند . یکی از راه خنداندن شما, یکی از راه ایجاد کلیپ های انگیزشی و دیگری از راه دست گذاشتن بر روی غم های شما ! اولی بدنبال پولدار کردن شما از راه آموزش است و دیگری به دنبال یاد دادن مهارت های توسعه فردی ! هرکس رسانه شخصی خود را ایجاد کرده تا نام خود را بر سر زبان ها جاری کند ! سوال می کنید که این موضوع چه سودی دارد ؟! هرکس هدف خاص خود را دنبال می کند . آن کس که آموزش می دهد بدنبال جلب اعتماد شما در آموزش های رایگان و ایجاد حس نیاز در شما برای خرید آموزش های هزینه ای اوست . تبدیل شدن به یک رسانه نیز عملا نام و جایگاه شمارا به قله ای میرساند که شاید دیگران حاضر به پرداخت پول برای حضور شما در جمع یا تبلیغات شما شوند .
البته اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم, گروه هایی هم هستند که به طور مثال با آموزش تولید محتوا در شبکه های اجتماعی صرفا قصد کمک به هم وطن خود را دارند و بدون هدف مالی مسیر را دنبال می کنند .
هدف دوم : تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به عنوان « کسب و کار »
هر کسب و کاری نیاز به یک ویترین فضای مجازی دارد تا بتواند سراسر ایران را از مردم خون گرم جنوب تا مهمان نوازان رشتی از وجود خود مطلع کند . تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به شما یک مغازه رایگان تقدیم می کند تا محصولات خود را به نمایش بگذارید و بفروشید . همچنین یک رسانه تمام عیار برای شرکت هایی است که نیاز دارند نسبت به رقبای خود عرض اندام کنند .
البته اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم, گروه هایی هم هستند که به طور مثال با آموزش تولید محتوا در شبکه های اجتماعی صرفا قصد کمک به هم وطن خود را دارند و بدون هدف مالی مسیر را دنبال می کنند .
ابزار تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به صورت متنی, صوتی, تصویری و با اهدافی مثل دادن اطلاعات عمومی, بازی, سرگرمی, ایجاد حس خوب و… اتفاق می افتد .ابزار های بی نهایتی برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی بوجود آمده که هر فردی را از مبتدی تا حرفه ای قادر می کند که زمین بازی کسب وکار ها بیاید و خودش را محک بزند . از ابزار های رایگان تولید محتوا شبکه های اجتماعی در تلفن همراه گرفته تا نرم افزار های تخصصی که برای یادگیری آن ها نیاز به سالها تلاش وجود دارد . شما میتوانید انواع تولید محتوا در شبکه های اجتماعی را به وسیله ابزار های مختلف ایجاد کنید اما یک تولید محتوای اصولی, نیازمند مهارت, استراتژی, تجربه و کیفیت بسیار بالا است . ما در آژانس تبلیغات نکسوس, نسبت به ارائه خدمات و انجام انواع تولید محتوا در شبکه های احتماعی با بالاترین کیفیت, خود را مسئول می دانیم .
بهترین نوع تولید محتوا شبکه های اجتماعی
ما انواع تولید محتوا در شبکه های اجتماعی را می شناسیم . حالا پیش از اینکه به قصه تعرفه های تولید محتوا در شبکه های اجتماعی برسیم, می خواهیم طبق آمار اعتراف کنیم که بهترین نوع تولید محتوا در شبکه های اجتماعی, متعلق به کدام سبک تولید محتواست . اگر به وسیله ابزاری شنیداری سعی بر ورود به ذهن مخاطب را دارید, پادکست تنها سلاح شماست . اگر دوست دارید در سریعترین زمان به مخاطب خود اطلاعات مورد نیاز را بدهید و در عین سادگی, اورا با هدف خود بمباران کنید, پست های تصویری برای شما ساخته شده و اگر نیاز دارید تا مخاطب خود را نسبت به برنامه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی خود فریفته کنید, ویدیو های بلند برای شما کاربردی هستند ولی تجربه سالهای ما نشنان داده که تولید ویدیو زیر 1 دقیقه و همچنین تولید محتوای تصویری, به مراتب تاثیر بیشتری بر روان مخاطب و تصمیم گیری های مخاطب گذاشته است .
شما نمی دانید که با همین تولید محتوای ساده, چطور می توانید ب روان مخاطب خود تاثیر گذار باشید…
تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
حالا زمان نگاه کردن به جیب خود است . امروز در این قسمت از مقاله قصد داریم تا برای هرکسی با هر بودجه مالی, نسخه ای مناسب در تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی بپیچیم . ابتدا از کسب و کار هایی آغاز میکنیم که آمادگی کامل برای ایجاد زیر ساخت و پیشرفت چشمگیر با بالاترین کیفیت را دارند و دوست دارند که یک تیم حرفه ای استراتژی, تیم خلاقیت و عده زیادی نیرو های متخصص, با بهترین هزینه کار خود را انجام دهند . برای این گروه عزیزان, پلن هایی طراحی شده که با توجه به میزان علاقه و میزان نیاز آنها به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی, قابل برگزیدن است .
دسته دوم کسانی هستند که دوست ندارند از مسیر رقابت خارج شوند . شما عزیزان می توانید به واسطه آموزش های بی کرانی که در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و یوتویوب قرار دارد, آموزش ریز به ریز و جزئی استفاده از برنامه های ایگان و پولی تولید محتوا شبکه های اجتماعی را در بیاورید و نسبت به یادگیری تولید محتوا اقدام کنید و از این راه کسب درامد کنید . آژانس تبلیغغات نکسوس همواره در تلاش است تا برای شما نیز راهی بیابد تا به بهترین ها دستیابید …
اقتصادی
- ادمین شبکه اجتماعی
- گزارش ماهانه
- تحلیل کسب و کار
- آنالیز رقبا
- مشاوره تبلیغاتی
- تقویم محتوایی
- طراحی هویت بصری
- تم شبکه های اجتماعی
- امنیت پیج
- تبلیغات | 1 بار در ماه
- خدمات ویژه | ندارد
- تعداد محتوا | 12 پست در ماه
-
استاندارد
- ادمین شبکه اجتماعی
- گزارش ماهانه
- تحلیل کسب و کار
- آنالیز رقبا
- مشاوره تبلیغاتی
- تقویم محتوایی
- طراحی هویت بصری
- تم شبکه های اجتماعی
- امنیت پیج
- تبلیغات | 2 بار در ماه
- خدمات ویژه | تحلیل و برنامه ریزی SWOT
- تعداد محتوا | 18 پست در ماه
پریمیوم
- ادمین شبکه اجتماعی
- گزارش ماهانه
- تحلیل کسب و کار
- آنالیز رقبا
- مشاوره تبلیغاتی
- تقویم محتوایی
- طراحی هویت بصری
- تم شبکه های اجتماعی
- امنیت پیج
- تبلیغات | 1 بار در ماه
- خدمات ویژه | آنالیز بیزنس پلن, تحلیل آمیخته بازاریابی, تحلیل SWOT
- تعداد محتوا | 30 پست در ماه
جمع بندی
دلیل واجب بودن استفاده از شبکه های اجتماعی برکسی پوشیده نیست . شما برای عرضه اهداف تبلیغاتی و سیاست های فروش یا ارتباط گیری با مخاطب خود, نیازمند یک رسانه قدرتمند هستید تا مخاطبان غربال شده و با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد و در آنجا , تصمیمات و اهداف خود را عملی کنید و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی, دقیقا پاسخ به همین نیاز است بدین صورت که گام اصلی را در ساخت یک رسانه و نشان دادن هرچه باشکوه تر شما به دنیای کسب و کار بر میدارد . این همان کاریست که برند های بزرگ برای اجرای اهداف به واسطه نامشان انجام می دهند .
جهت ارتباط با آژانس تبلیغات نکسوس و دریافت مشاوره نسبت به بازاریابی محتوا, همین حالا اقدام کنید .
استراتژی , وجه تمایز بزرگ ما نسبت به دیگران است …
سوالات متداول تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
اینکه چه قدر باید هزینه کنیم در شبکه های اجتماعی سوالیه که باید قبل از اعلام هزینه کسب و کار شما مطالعه بشه اینکه شما خدماتی هستید یا تولیدی اصلا محصول شما چیه ، B To B هستید یا B To C اما در کل برای شروع ماهانه بین 8.000.000 تا 10.000.000 میلیون تومان باید سرمایه گذاری کنید
اول از همه باید این نکته رو در نظر بگیرید که فعالیت در شبکه های اجتماعی منحصر به اینستاگرام نیست و باید بدونید که اصولا کار آژانس های تبلیغاتی فروش نیست بلکه تاثیر گذاری در فروشه
آپارات، یوتوب، لینکدین، تلگرام، پینترست، توییتر و….
همین الان با شماره 09900663221 تماس بگیر
گروه تولید محتوای نکسوس در کنار شماست تا اصولی ترین و متنوع ترین محتوا را با بهترین کیفیت به شما عرضه کند ! نیاز محتوای شما از استراتژی تا اکران, به دست ماست ! با ما در تماس باشید …