کمپین تبلیغاتی یکتانت
کمپین تبلیغاتی یکتانت
انواع کمپین تبلیغاتی یکتانت چیست؟
کمپین تبلیغاتی یکتانت در دنیای امروز که کسب و کارها در فضای مجازی بسیار زیاد شدهاند، از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای اینکه از رقبای کسب و کار آنلاین خود جلوتر بمانید، باید یک استراتژی تبلیغاتی مناسب داشته باشید که به شما امکان ایجاد و مدیریت کمپینهای تبلیغاتی مختلف را میدهد. برای اینکه بتوانید تبلیغات خود را به مخاطبان هدف خود نشان دهید، چیزی جز یک پلت فرم منحصر به فرد مثل کمپین یکتانت نمیتواند به شما کمک کند! البته دلایل دیگری هم وجود دارد که شما را به استفاده از یکتانت ترغیب میکند، اما شاید مهمترین دلیل آن استفاده از سیستم تبلیغاتی هدفمندی مانند کمپین یکتانت باشد. در ادامه از آژانس تبلیغاتی نکسوس به بررسی کمپین تبلیغاتی و اجرای آن در یکتانت خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید!
کمپین تبلیغاتی یکتانت چیست؟
کمپین یکتانت بزرگترین و پیشرفتهترین شبکه تبلیغات آنلاین در ایران است که با 5 میلیارد بازدید ماهانه به بیش از 25 میلیون کاربر منحصر به فرد خدمات رسانی میکند. هدف کمپین تبلیغاتی یکتانت این است که پلتفرمی باشد که ناشران، تبلیغکنندگان و مخاطبان را خوشحال میکند. این شرکت معتقد است که ارتباط با ناشران باید بر اساس اعتماد و صداقت باشد و این میتواند منجر به روابط سودآور بلندمدت شود. همچنین از اهداف دیگر آن این است که تبلیغکنندگان باید کنترل کاملی بر کمپینهای خود داشته باشند و با نشان دادن تبلیغات خود به مخاطبان مناسب، بهترین نتایج را کسب کنند.
این اتفاق در شرکت تبلیغاتی آنلاین نمیافتد مگر اینکه یک فناوری دادهمحور داشته باشند که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده میکند. همچنین کمپین یکتانت آهسته به تبلیغ کنندگان برای رسیدن به موفقیت کمک میکند. این شرکت معتقد است که یک پلتفرم به پیروزی نمیرسد مگر اینکه با ارائه محتوای مرتبط و به موقع بدون تأثیر منفی بر تجربه کاربر در وبسایتها، ارزش واقعی را به کاربران خود اضافه کند. به همین دلیل است که یکتانت میتواند بهترین تجربه کاربری، بالاترین درآمد را برای ناشران و بالاترین عملکرد را برای تبلیغ کنندگان فراهم کند.
انواع کمپین تبلیغاتی یکتانت
یکتانت دارای انواع مختلف کمپینهای تبلیغاتی میباشد. کمپین تبلیغاتی یکتانت از انواع تبلیغات همچون بنری ثابت، تبلیغات کلیکی، تبلیغات همسان، تبلیغات بنری کلیکی، تبلیغات ریتارگتینگ محصول، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات درون اپلیکیشن و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را دارا میباشد. همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد این نوع کمپینها با مشاوران این مجموعه ارتباط حاصل کنید. در ادامه به بررسی بعضی از کمپین یکتانت خواهیم پرداخت.
تبلیغات بنری (استاتیک)
کمپین تبلیغاتی بنری که به عنوان تبلیغات نمایشی نیز شناخته میشوند، شبیه بیلبوردهای دیجیتالی هستند که از تصاویر برای جلب توجه با هدف هدایت ترافیک به سایت تبلیغ کننده استفاده میکنند. بنرهای تبلیغاتی در مکانهای پربازدید در صفحات وب قرار میگیرند و باعث ایجاد آگاهی از برند و ایجاد کلیک و خرید میشوند. این مکانهای با دید بالا شامل جلو، پایین یا کنار یک صفحه وب هستند. مکانهایی که معمولاً چشم مرورگرها بر روی آن است.
یک بنر تبلیغاتی عالی توجه خوانندگان را به خود جلب میکند و از آنها دعوت میکند تا در مورد آنچه تبلیغ میشود بیشتر بدانند. آنها واضح، خوش آمد گو هستند و متن زیادی ندارند، در عوض از تصاویر یا محتوای چند رسانهای برای انتقال پیام استفاده میکنند.
تبلیغات همسان
تبلیغات همسان در کمپین تبلیغاتی یکتانت ایجاد یک مخاطب تبلیغاتی با استفاده از دادههای مشتری است. کسب و کارها میتوانند با این استراتژی به آگاهی از برند و اهداف فروش دست یابند. تطابق گسترده کلمه کلیدی زمانی است که تبلیغات شما در نتایج جستجو برای جستجوهای مرتبط با معنای کلمات کلیدی شما، اما نه لزوماً عبارات دقیق، نشان داده میشود. این نوع پیشفرض برای کمپین یکتانت است و بهترین کاربرد را دارد. نحوه نوشتن کلمات کلیدی اگر کلمه کلیدی شما یک قاب آیفون است، تبلیغ شما میتواند در جستجوهای قاب گوشی اپل، بهترین قاب آیفون برای کودکان و قاب گوشی ظاهر شود.
تبلیغات کلیکی
خیلی ساده، تبلیغات کلیکی در کمپین تبلیغاتی یکتانت زمانی است که شخصی روی یک تبلیغ کلیک میکند. اگر در رسانههای اجتماعی پیمایش میکنید و پستی در مورد محصولی که باید بخرید میبینید، این یک تبلیغ است. وقتی آن پست را انتخاب میکنید و برای خرید آن به سایت یا مکان دیگری منتقل میشوید، این یک کلیک تبلیغاتی است. برخی از تبلیغات را میتوان به عنوان دکمههایی نشان داد که به شما میگویند “اکنون بخرید” یا “اکنون دانلود کنید”.
بسته به اینکه تبلیغ برای چه چیزی است، آنها میتوانند به عنوان یک بنر در یک وب سایت ظاهر شوند که با کلیک روی آن، شما را به وب سایت دیگری میبرد که ممکن است چیزهای مرتبط یا غیرمرتبط را بفروشد. تبلیغات را میتوان به عنوان بخشی از سایت شما پنهان کرد، با این امید که تبلیغ کننده شانس شما را برای کلیک بر روی آن افزایش دهد.
تبلیغات ویدئویی
از آنجایی که تکنولوژی به تکامل خود ادامه میدهد و راههای جدید زیادی برای مصرف محتوا به مردم ارائه میشود، به نظر میرسد ویدئو به طور مداوم در بالای نمودارهای کمپین تبلیغاتی یکتانت قرار دارد. این عامل اصلاً تعجب آور نیست. سبک زندگی پرمشغله و تلفن همراه الگوهایی را ارائه میدهد که به افراد امکان میدهد اطلاعات را در حال حرکت به روشهای فشردهتر و در دسترس تر از متن ساده هضم کنند.
تبلیغات ویدئویی فرایند نمایش تبلیغات در محتوای ویدئویی آنلاین است. معمولاً قبل، در حین یا بعد از پخش ویدئو که به عنوان تبلیغات قبل از پخش، بینابینی و پس از پخش شناخته میشود یا به عنوان تبلیغات مستقل عمل میکند. اکثر تبلیغات ویدئویی با استفاده از روشهای هدفگیری مختلف خریداری، فروخته و تحویل میشوند و ممکن است شامل عناصر تعاملی باشند.
جمع بندی
در این مقاله از آژانس تبلیغاتی نکسوس به بررسی کمپین تبلیغاتی یکتانت پرداختیم. همچنین در این مقاله به چیستی و انواع کمپین یکتانت نیز پرداخته شد. شایان ذکر است، تبلیغات با استفاده از خدمات شرکت یکتانت بسیار سودده بوده و میتواند باعث پیشرفت کسب و کار شود. همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این نوع کمپینهای تبلیغاتی و دریافت مشاوره برندینگ با مشاوران آژانس تبلیغاتی نکسوس ارتباط حاصل کنید.
1 گام تا تحقق فروش و بازاریابی سیستماتیک