موقعیت اول: شرکت های تازه تاسیس و تازه کار
این نوع سازمان ها معمولا در مراحل اولیه ثبت شرکت یا ثبت برند هستند یا داردند یا کار های سیب سلامت محصول یا تاییدیه های شرکتشون رو میگیرند این کسب و کار ها با توجه به این که در مراحل اولیه قرار دارند بهتر هست که از ابتدای مسیر کارشون به صورت حرفه ایی انجام بشه و در ابتدا یک برند بوک براشون طراحی بشه و هم هویت بصری برند و هم ست های اداری از پایه با یک تیم طراحی و چاپ بشه.
موقعیت سوم: شرکتی با سابقه اما به دنبال تغییر
خیلی از شرکت ها وجود دارند که با سابقه زیاد اما یک هویت بصری و ست اداری قدیمی دارند.پیشنهادمون برای این شرکت ها این هست ابتدا سک سلیقه سنجی ازشون صورت بگیره و بعد مطابق اون شروع به طراحی های به روز بشه و در کل هویت بصری اون شرکت رو یک زیر و رویی بایدکرد.

موقعیت دوم:شرکت هایی با سابقه متوسط
یکسری از شرکت ها نام برند دارند, لوگو رو یک نفر فریلنسر زحمت کشیده و طراحی کرده و هویت بصری حرفه ایی و از همه مهم تر ساختار یافته ایی ندارند پیشنهادمون به این شرکت های استفاده از بازطراحی هویت بصری مطابق با اصول برند سازی و طراحی هویت بصری در مرحله دوم هست.
موقعیت چهارم: تک محصول
خیلی ها هستند که اکثر موارد طراحی ست اداری رو دارند و صرفا قصد دارند یک آیتم از ست اداری یا هویت بصری رو به یک شرکت بسپرند.البته با تمام احترام پیشنهامون برای این شرکت ها این هست که کار رو به دفاتر چاپ و تبلیغات برون سپار کنند تا بهترین نتیجه رو بگیرند.
ساختاری یکپارچه از هویت بصری برند شما